loading...
nem
درويشي بازدید : 188 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (0)















امیر حسین مقصودلو

نام : امیر حسین

نام فامیل : مقصود لو

لقب : تتلو ( از خود ساختگیه وخواسته یه لقب تک انتخاب کنه که فقط تو دنیا یکی باشه)

تاریخ تولد : 1362/6/30

امیر مقصود لو معروف به تتلو در شهر تهران در ساله 1362 به دنیا اومده و از سال 1379 با موسیقی رپ اشنا شده ( قبلش یه 2 سالی پاپ میخونده ) و در سال 1380 با سفر به دبی و اشنا شدن با شاهرخ تونست سبک ار ان بی رو به صورته کامل فرا بگیره و بعد از اون وارد ایران شد و شروع کرد به ار ان بی خوندن با رپرهای بزرگ اون موقع مثله توهی و پیشرو و ابلیس و تیغه و ......

امیر در اوایل تقریبآ تا سال 1383 کارش در سبک ار ان بی به صورته کاور بود و نتونسته بود به طور کامل تو این سبک رشد کنه تا این که امیر و حسین تهی گروه تی ان تی رو تشکیل دادن و کارهای قوی رو با اهنگ سازیه محسن صادقی بیرون دادن

لازم به ذکر است که بگوییم امیر فردی است که به همراهیه تهی و پیشرو و روزبه اولین کلیپ رپه فارس رو روانه بازار کردند و قدمه بزرگی رو در پیشرفت رپ ورداشتن

امیر تتلو به دلیل کدورتی که با حسین پیدا کردن گروه تی ان تی رو رها کرد و هر کدوم به کارهای خودشون ادامه دادن البته مثله اینکه جدیدن و بعد از کلیپ گیر میدادی با هم اشتی کردن ولی دیگر گروه تی ان تی وجود ندارد

نکته جالب در مورد تتلو اینه که تتلو تا کنون هیچ البومی بیرون نداده و هرچه از او به عنوان اهنگ بیرون امده به صورت تک اهنگ بوده است

درويشي بازدید : 189 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (0)















مارک الیوت زاکربرگ را با عناوینی همچون برنامه نویس رایانه‌ای و کارآفرین اینترنتی می‌شناسند. اما این جوان ۲۸ ساله آمریکایی همه شهرتش را مدیون بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا یعنی فیس بوک است. زاکربرگ بنیانگذار این شبکه اجتماعی و مدیر عامل کنونی آن است. زاکربرگ در دوران دانشجویی‌اش در دانشگاه هارواد در سال ۲۰۰۴ به اتفاق چندتن از همکلاسی‌هایش به نام‌های داستین مسکوویتز، ادواردو ساورین و کریس هیوز شرکت فیس بوک را تاسیس کردند. فیس بوک که حالا ۸ ساله شده است در سراسر جهان بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر دارد.

 

 

 

زندگی شخصی


زاکربرگ در ماه می‌۱۹۸۴ در نیویورک متولد شد. پدرش دندان‌پزشک و مادرش روان‌پزشک بود. وی در دوران نوجوانی که در کالج استرا آکادمی درس می‌خواند توانست در رشته‌های علمی ریاضیات، ستاره‌شناسی و فیزیک جوایز مختلفی را از آن خود کند. زاکربرگ علاقه زیادی نیز به مطالعات کلاسیک داشت و زمانی که وارد کالج شد می‌توانست به زبان‌های فرانسه، عبری، لاتین و یونانی باستان بخواند و بنویسد. زاکر برگ دو توانمندی دیگر نیز داشت و که باعث می‌شد در آن زمان زبانزد اطرافیانش شود: اشعار کلاسیک زیادی مثل ایلیاد و ادیسه هومر را از حفظ می‌خواند و در ورزش شمشیر بازی نیز تبحر زیادی داشت.

زاکربرگ دانش آموز مقطع راهنمایی بود که با رایانه و طراحی نرم افزار آشنا شد. در آن زمان پدرش برنامه نویسی به زبان Atari BASIC را به او آموخت و یک برنامه نویس مشهور به نام دیوید نیومن را برای تدریس خصوصی او استخدام کرد. نیومن زاکربرگ را یک اعجوبه می‌نامید. زاکر برگ در‌‌ همان دوران یک دوره برنامه نویسی را نیز در مرسی کالج نیویورک گذراند.

وی از‌‌ همان ابتدای برنامه نویسی علاقه زیادی به نرم افزار‌ها و ابزارهای ارتباطی و شبکه‌ای داشت. در آن زمان برای پدرش که دندانپزشک بود برنامه‌ای به نام زاکرنت طراحی کرد که پدرش به کمک آن توانست رایانه‌های مطب دندانپزشکی خود را به رایانه خانه‌اش متصل کند. امروزه زاکرنت را نسخه اولیه مسنجر پیام فوری AOL که سال بعد به بازار آمد می‌دانند.

زاکربرگ در زمانی که دانش آموز دبیرستان بود کار مهم دیگری نیز انجام داد. وی برای شرکت اینتلیجنت مدیا گروپ برنامه پخش موسیقی طراحی کرد که سیناپس (Synapse) نامیده می‌شد. این برنامه به کمک هوش مصنوعی می‌توانست عادت‌های کاربران در گوش کردن به موسیقی را تشخیص دهد. این برنامه در آن زمان محبوبیت زیادی کسب کرد و شرکت‌های AOL و مایکروسافت تلاش زیادی کردند تا زاکربرگ را به استخدام خود درآورند، اما زاکربرگ ورود به دانشگاه هاروارد در سپتامبر ۲۰۰۲ را کار در این شرکت‌ها ترجیح داد.

راه اندازی بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا



درويشي بازدید : 346 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (1)





















تاریخ تولد: ۱ /نوامبر/1973

محل تولد:کارناتای ،هند"Mangalore, Karnataka, India"

قد :m 1.70

القاب :

Ash 
Aishu 
Gullu 
The Queen of Bollywood

آیشواریا ملقب به آیش زیباترین هنرپیشه حال حاضرجهان وملکه زیبایی جهان درسال 1994 میباشد.
پدراو کریشنا رای مهندس ومادرش ریندا رای میباشد درکارناتاکای هندوستان در1 نوامبرسال 1973 متولد شد.او یک برادر به نام آدیتیا دارد که درزمینه تهیه کنندگی درسینما فعالیت میکند.درسال 1977 خانواده آیش به بمبیی نقل مکان کردن .آیش بعد ازاتمام دبیرستان وارد دانشگاه بمبیی شد ودررشته مهندسی معماری به تحصیل پرداخت اوبسیاردرسخوان ومستعد بودوخیلی زود زیباییش مورد توجه عکاسان قرار گرفت او ابتدا درچند فیلم تامیلی وچند فیلم متوسط حضوریافت وبه شدت مورد هجوم منتقدان قرار گرفت .آیش تصمیم خود راگرفت وبه کلاس های بازیگری رفت وبعد ازآن بود که توانست استعداد خود رادرفیلم تال وهم دل دچوکه صنم (دلدادگان)به نمایش گذارد.
وی برای فیلم هم دچوکه صنم موفق به دریافت جایزه بهترین هنرپیشه زن شد وبازی دراین فیلم ودرکنارسلمان خان خوشقیافه ترین مردهند بودن سکوی پرتاب عظیمی برای وی به شمارمیرود.
دراین فیلم بود که سلمان خان وآیش به شدت به هم علاقه مند شدن وبه سرعت نامزد کردن اما به دلیل برخی مشگلات اخلاقی ازسوی هردو وداشتن تضاد اخلاقی شدید این نامزدی برهم خورد .
آیش درسال 2003 روابط گرمی با ویویک ابرای هنرپیشه بدقیافه هندی برقرار کرد .اما همانگونه که همگان میپنداشتن درسال 2005 این روابط برهم خورد وهمینک آیش به تنهایی روزگارسپری میکند.

او با معیار زیبا شناسی ستارگان سینما می تواند یک سر و گردن بالاتر از همه قرار بگیرد و این جای تعجب نیست که نه تنها در هند بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز بارها تصویرش روی جلد مجلات رفته است.

دانش آموخته سانتا کروز مومبای که هنگام تحصیل شاگرد اول محسوب می شد.

رای اگر چه بیش از بازیگری به خاطر ربودن عنوان ملکه شایسته هند و بعد از آن بانوی شایسته جهان در چشم همگان آشنا شد اما هیچ گاه قدرت بازیگری اش زیر چهره اش سر تسلیم فرود نیاورده است.

نامزدی نا فرجام و پر دردسرش با دو ستاره بالیوود یعنی سلمان خان و و ویوک اوبروی و جنجالی که سر همین مسئله آفرید می توانست موید این نکته باشد که او هنوز هم چون دوران کوردکی ،پسر ها را زیر یوغ خود قرار می دهد و افسارشان را به دست می گیرد.

درويشي بازدید : 102 یکشنبه 1391/03/07 نظرات (0)

 








كريس انجل كيست؟

كريستفر نيكولاس سارانتاكوس (به انگليسي: Christopher Nicholas Sarantakos) متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۶۷ (ميلادي) كه بيشتر با نام هنري خويش كريس اينجل شناخته مي‌شود، يك ساحر، شعبده‌باز، گريزكار٬ موسيقي‌دان و بدل‌كار آمريكايي است. او بيشتر به خاطر اجراي برنامه تلويزيوني خود ذهن عجيب كريس اينجل شناخته مي‌شود.

دوران كودكي
«
كريس» با علاقه فراوان به موسيقي و شعبده بازي بزرگ شد و از كودكي ساز مي‌نواخت. در سن هفت سالگي وقتي كه خاله اش "استلاً اولين حقه كارت بازي را به او نشان داد به جادوي شعبده بازي علاقمند شد و از آن پس هر بار كه خاله اش به خانه آنها مي‌آمد حقه‌اي تازه به او نشان مي‌داد و كريس آنقدر اصرار مي‌كرد تا نحوه انجام آن را ياد بگيرد.

نام پدرش «جان سارانتاكوس» است و مادرش « دميتراً از شهر تاريخي و افسانه‌اي »ميثتراً در يونان است . دو برادر بزرگتر از خود به نامهاي « كاستاً و »جي.دي" و يك خواهر و برادر نا تني دارد.

كريس به همراه مادر و دو برادرش

يكي از بزرگترين قهرمانان زندگي اش پدرش بوده‌است كه در سال ۱۹۹۸ بر اثر سرطان شكم درگذشت.

حرفه :

به اقرار خودش از سن ۷ سالگي در حال انجام تردستي و چشم بندي بوده‌است و از سن ۱۸ سالگي نام هنري خود را «كريس انجل» انتخاب كرد.

در سال ۱۹۹۸ برنامه‌اي به نام «جهان فريب » را در ميدان مديسون شهر نيويورك اجرا كرد و پس از آن تا سال ۲۰۰۳ در تاتر «برادوي» نيويورك شوي خود را به نام« Criss Angel Mind Freak» ادامه داد.

در سالهاي ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ به عنوان جادوگر سال توسط IMS برگزيده شد.

در سال ۲۰۰۵ توسط آكادمي هنرهاي جادوگري به عنوان بهترين جادوگر سال انتخاب شد.

در بسياري از برنامه‌هاي تلويزيوني اش اسرار چشم بندي و تردستي را افشا كرده‌است و در سال ۲۰۰۷ كتاب خود را به نام «Mindfreak: Secret Revelations »منتشر كرد كه پرفروشترين كتاب سال شد.

براي مدت ۱۰ سال و براي ۴۶۰۰ اجرا با شركت MGM و همچنين Luxor در لاس وگاس قرارداد دارد .

همچنين شوي زنده خود تحت عنوان « ايمان» را در سيرك جهاني Cirque du Soleil نيز پيش رو دارد كه از اكتبر امسال افتتاح مي‌شود.
در جولاي سال ۲۰۰۷ شبكه NBC «كريس انجل» را دعوت به همكاري با Uri Geller كرد به عنوان قاضي و داور برنامه مستند «پديده»(Phenomenon).

مستند پديده :

مستند «پديده» در جستجوي بزرگترين «فكرخوان»(Mentalist=كسي كه قدرتهاي روحي و ذهني فوق العاده دارد) سال بود. كريس انجل پيش از شركت به عنوان داور علنا در مصاحبه خود با مجري CNN اظهار كرد :

« هيچ انساني تا جايي كه من مي‌دانم قدرت خارق العاده نداشته و نمي‌تواند اعمال ماوراءالطبيعه انجام دهد يا با مردگان صحبت كند و دقيقا براي اثبات همين مسئله پذيرفتم كه به عنوان داور در اين برنامه شركت كنم . بنابراين هر كسي وانمود كند كه چنين توانايي‌هايي دارد بلافاصله در برنامه زنده او را گرفتار خواهم كرد».

در شوي ۳۱ اكتبر كارشناس ماوراءالطبيعه به نام « جيم كالاهان» در برنامه زنده دست به احضار روحي زد و ادعا كرد كه اين روح با او از اسرار پنهان سخن مي‌گويد و ظاهرا با كمك آن روح توانست محتواي داخل جعبه‌اي قفل شده را حدس بزند. اگرچه كار او با تشويق داور ديگر برنامه «اوري گلر» همراه بود اما «كريس انجل» آن را «مسخره بازي» خواند و ۲پاكت را از جيب خود بيرون آورده از «جيم كالاهان» خواست تا با كمك آن روح محتواي داخل پاكت را حدس بزند. وقتي جيم كالاهان از اين كار عاجز ماند دست به پرخاشگري زد و شبكهNBC به ناچار برنامه را موقتا قطع كرد.

پس از آن اتفاق كريس انجل محتواي يكي از دو پاكت را در قسمت ديگري از مستند «پديده» افشا كرد و داخل پاكت نوشته شده بود « ۱۱ سپتامبر» و انجل صراحتا گفت كه

«اگر كسي واقعا چنين قدرتهايي داشت مي‌توانست حادثه شوم ۱۱سپتامبر را در نيويورك پيش بيني كرده و از كشته شدن هزاران نفر جلوگيري كند در حاليكه حقيقت اين است كه هيچ بشري نمي‌تواند از آينده و يا اسرار پنهان خبري داشته باشد!».

محتواي پاكت دوم قرار است در سري جديد برنامه تلويزيوني او كه از ۳ هفته پيش آغاز شد افشا گردد.

Criss Angel Mindfreak:
عنوان شوي تلويزيوني كريس انجل است كه از سال ۲۰۰۵ روي آنتن رفت . كريس تهيه كننده و كارگردان و ستاره اين برنامه‌است كه هر بار به ميان مردم مي‌رود و دست به كارهاي پيش بيني نشده مي‌زند از جمله

« راه رفتن روي آب»-

« پرواز كردن بر بالاي هتل لاكسور» -

درويشي بازدید : 112 یکشنبه 1391/03/07 نظرات (0)














سلنا ماری گومز (به انگلیسیSelena Marie Gomez) (زاده ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده اهل آمریکا است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی جادوگران سرزمین لرزان از شبکه دیزنی به شهرت رسیده است. وی بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم های تلویزیونی شروع کرد.

او عضو اصلی گروه سلنا گومز اند د سین است و تا به امروز سه آلبوم استودیویی با نام های ببوس و بگو، سالی بی باران و وقتی خورشید غروب می کند را منتشر کرده است. او موسیقی متن فیلم های tinker bell ،wizards of waverly place ، داستان دیگر سیندرلا و بلرزانش را خوانده است. وی در سال ۲۰۰۸ سفیر سازمان یونیسف شد.

 

زندگی شخصی

نام مادر وی مندی تیف بوده و اصلا ایتالیایی تبار است. مادر گومز دارای سابقه بازیگری نیز بوده پدر وی، ریکاردو گومز، اصلیت مکزیکی دارد. پدر و مادر سلینا وقتی که وی ۵ ساله بوده از هم جدا شدند. مادر وی دوباره در سال ۲۰۰۶ ازدواج کرد. سلنا دیپلم دبیرستان خود را در می ۲۰۱۰ از طریق تحصیل در منزل دریافت کرد. او مسیحی کاتولیک است و در سن ۱۲ سالگی حلقهٔ خلوص مسیحیان (Purity ring) را بدست کرد ولی در سال ۲۰۱۰ آن را دراورد. پنج سگ نجات یافته دارد و خود را «عاشق حیوانات بزرگ» می داند. او دوست دختر جاستین بیبر، خواننده و ترانه سرای اهل کانادا است.

فعالیت های شغلی

سلنا گومز، فعالیت های بازیگری، خوانندگی، نوازندگی و همچنین شاعری و دوبلری یک کارتون به اسم هورتون را دارد. بازی در نقش مری سانتیاگو در فیلم another cinderella story و رقصیدن زیبا و بی نظیر وی همراه با اندرو سیلی، موجب شد تا وی شهرت بسیار خوبی پیدا کند. اکنون وی به یکی از بزرگ ترین ستارگان جوان امریکا تبدیل شده است.

بازیگری

سلنا گومز، ۲۰۰۷

وی شغل بازیگری خود را در سن ۷ سالگی با بازی در فیلم بارنی و دوستان اغاز کردهسپس عهده دار نقش مکملی در فیلم بازی تمام شده شد. در سال ۲۰۰۴ استعداد وی مورد توجه عوامل شبکه والت دیزنی قرار گرفت وی ابتدا به عنوان بازیگر مهمان در چند فیلم از جمله هانامونتانا Hannah Montana و مجموعه زندگی زاک وکدی The Suite Life of Zack & Cody بازی کرد. سپس عهده دار نقش اصلی در مجموعه Wizards of Waverly Place شده حضور وی در مجموعه Disney Channel movie در سال ۲۰۰۹ سبب شد تا این مجموعه به بیش از۱۱٫۴ میلیون بیننده در اولین قسمت خودش دست یابد. از دیگر کارهای وی، بازی در نقش اول another cinderella story و بازی در نقش اول فیلم princess protection که نقش اول را با demi lovato با هم بازی می کردند. وی فیلمی به نام Ramona and Beezus که Joey King در آن نقش Ramona و سلنا نقش خواهر بزرگترش Beezus را بازی می کند. این فیلم سینمایی برگرفته از رمان های متعدد Ramona & Beezus ساخته شده است که به تازگی نیز به روی پرده رفته است. monte carlo فیلم دیگری است که در تابستان ۲۰۱۱ به روی پرده رفت. فیلم مونت کارلو که با کیتی کسیدی وleighton meester اول جولای به روی پرده سینما رفت و تقریبا بعد از یک هفته با ۷،۶۰۰،۰۰۰ میلیون دلار فروش رتبهٔ پنجم را به دست آورد.در فوریه ۲۰۱۲ بازیگری فیلم hotel Transylvania به جای مایلی سایرس به سلنا گومز داده شد.درفیلم spring breakers که جیمز فرانکو و ونسا هاجنز هم در آن بازی میکنند قرار است نقشی منفی داشته باشد.

 

درباره ما
دوستان حتما براي بهتر شدن سايت نظر دهيد تا بتوانيم هرچه بهتر سايت را اداره کنيم براي تبليغات در سايت و سوالات خود يا پيشنهاد مي توانيد با آي دي من تماس بگيريد (چت يا ايميل ) hacktohi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فروشگاه سایت
  • بهینه سازی وب سایت
  • خرید اینترنتی + سفارش پستی
  • سایت درج آگهی
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک خودکار
  • فروشگاه شاپرپست
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • شبکه ایرانی ایرامیت
  • تفریح و سرگرمی
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک هوشمند
  • زنجان
  • دانلود برنامه
  • اس ام اس عاشقانه
  • سرگرمی - مطالب جالب
  • کم نظیر
  • دایرکتوری تبادل لینک رزبلاگ
  • خدمات رايانه توحيد
  • داستان های جذاب و خواندنی
  • باکس 98
  • پاور تو کليک درآمد
  • تئو باکس درآمد کليکي
  • سايت کليکي
  • تبادل لینک و معرفی لینکها توپ
  • تبادل لینک سه طرفه
  • تبادل لینک رایگان
  • دیکشنری آنلاین
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • بازی فکری
  • فال روزانه|آپدیت نود32|دانلود آهنگ جدید|عکس جدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • دوستیابی ایرانی
  • گروه سرگرمی روزنه
  • فروشگاه
  • درج آگهی رایگان
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تور کیش
  • تبادل لينک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • کسب درآمد
  • گرافيک
  • افزایش بازدید
  • شارژ
  • تبادل لینک رایگان
  • دنا پيکس
  • مقالات عمران
  • خرید ساعت مچی
  • مهرناز
  • فروشگاه اینترنتی
  • درآمد ميليوني با فروشگاه رايگان
  • انجمن مانیتورینگ سایتهای کلیکی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما چه سايتي را دوست داريد؟
    چه مطالبي بيشتر در سايت قرار بگيرد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 19,758
  • کدهای اختصاصی
    سیستم همکاری در فروش ملی مارکت

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    مترجم سایت

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

     

    پی باکس پارسیان باکس تبلیغات کلیکی و کسب درآمد - بیشترین پورسانت کلیک در بین سایت های تبلیغاتی