loading...
nem
درويشي بازدید : 132 پنجشنبه 1391/04/15 نظرات (2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی ایرانی گرشاسب 

 

 

 

 






داستان بازی مربوط به جنگ انسان ها و دیوهاست سوشیانت که قهرمان بازی هست در شهر شیاوشگرد متولد شد او نوزاد کوچکی بود و بعد از اینکه مردم سوشیانت رو از دست دیوان نجات دادن سوشیانت در سياوشگرد و دشت هاي كنار فراخكرت بزرگ شده بود و قصد دارد به جنگ دیواهی خبیث برود و انتقام خودشو از ...






گرافیک بازی 


بازی گرافیک خوبی دارد یعنی وسایل دیوار ها سایه ها به خوبی طراحی شده اند ولی باز مشکلات کوچک زیادی دارد بازی شباهت زیادی به شاهزاده فارس
دارد و به نظر من سازندگان خواسته اند که شخصیت کاراکتر رو به شاهزاده فارس و فن های او شباهت بدهند از مشکلاتی که میتوانم بگویم این هست که مثلا غول هایی که به زمین بر اثر ضربه های شما میفتند به جای اینکه اروم از زمین بلند شوند میبینیم که یهو کمر راست کرده اند و جلوی شما ایستاده اند 
چهره خوب کار شده است ولی مشکلاتی مثل بالا از جذابیت بازی زده است و بازی را مصنوعی جلوه میدهد 



هوش مصنوعی : هوش مصنوعی پایین هست و غول های کوچک مثلا زمانی که شما در حال پایین امدن از نردبان هستید به طرف شما می آیند و حتی اگر به دیوار برخورد کنن باز راه جلو رو در پیش میگیرند و اینقدر به طرف دیوار راه میرند که شما از نردبان پایین برسید و شروع به جنگ میکنن
یا مثلا همگی با هم حمله میکنن که دیگه نگم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


درويشي بازدید : 132 پنجشنبه 1391/04/15 نظرات (0)

 

 

 

 

فون نویمان، دانشمندی که از انیشتین هم باهوشتر بود. دانشمند نابغه‌ای که اولین رایانه‌ها را طراحی و نظریه بازیها را ابداع کرد، با حل مشکلات کلیدی بمب اتمی، امکان ساخت این سلاح مرگبار را فراهم کرد. درباره رویدادهای برجسته صد سال گذشته کمی بیندیشید، رویداد هایی که دنیای امروز ما را شکل داده‌اند. اختراع رایانه، کشف نظریه کوانتومی، ظهور سلاحهای هسته‌ای و جنگ سرد، برخی از این رویدادها هستند. تمامی این وقایع، سیر حرکت تاریخ بشر را دستخوش تغییرات شگرف کرده‌اند، و جالب آنکه در پس همه آنها، نام یک نفر به چشم می‌خورد: یانی فون نویمان، ریاضیدانی با ذهنی چنان توانمند که حتی برخی از همکاران وی که برنده جایزه نوبل شده بودند، با خود می‌گفتند که شاید او موجودی فضایی در جامه مبدل است! کوتاه سخن آنکه فون نویمان، حوزه ‌های کلیدی دانش و فناوری قرن بیستم را زیر و رو کرد.

او به دنیای ذرات زیر اتمی معنا بخشید و اصول طراحی رایانه‌ها را که امروزه نیز مورد استفاده اند، پی ریزی کرد. فون نویمان قواعد پیروزی در پیکارها را نیز کشف کرد، حال چه این پیکار در بازی با ورق باشد، چه در بازیهای سیاسی ابر قدرتها و افزون بر اینها، حل مشکلات کلیدی بمبهای اتمی و هیدروژنی نیز به دست او صورت گرفت. نقش فون نویمان در جنگ سرد آنچنان حیاتی بود که زمانی که او روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، افراد ارتش آمریکا در کنار او به نگهبانی مشغول بودند، تا مبادا در مورد اسرار محرمانه کشوری حرفی از دهان او در برود. زندگی و فعالیتهای فون نویمان بیش از هر دانشمند دیگری در قرن گذشته (حتی بیش از انیشتین) نشان می‌دهد که نبوغ حقیقی واقعا به چه شکل است. این مسأله، برخی پرسشهای آزار دهنده را نیز به ذهن متبادر می‌کند، نظیر اینکه اصولا چنین نوابغی تا چه حد باید قدرت در اختیار داشته باشند.


درويشي بازدید : 134 پنجشنبه 1391/04/15 نظرات (0)

 

ماریسا مایر ۳۴ ساله مدیر بخش محصولات مرتبط با جستجو و تجربه کاربری درشرکت گوگل است. او همچنین یکی از چهره های شناخته شده شرکت گوگل در بین عموم مردم است

و آن هم به خاطر مصاحبه های مختلف او با مطبوعات و همچنین سخنرانی هایش.

ماریسا مایر در ویکی پدیا اما اینبار ماریسا مایر ۹ نکته ای که در نو آوری شرکت گوگل در زمینه های مختلف موثر بوده را بیان کرده که به عنوان توصیه ای برای دیگر شرکت ها می تواند موثر و ارزشمند باشد.

۱ - ایده ها از هر جایی می آیند

گوگل معتقد است که هر کسی می تواند نوآور باشد حتی تیم فروش

۲ - هر چیزی را که می توانید به اشتراک بگذارید

تمام ایده ها، تمام پروژه ها، تمام محصول ها از طریق شبکه محلی برای تمامی افراد در دسترس هستند.

۳- شما بااستعداد و باهوش هستید ما استخدام می کنیم

دو پایه گذار شرکت گوگل یعنی سرگی برین و لری پیج بر روی تمام استخدام ها نظارت دارند و خود باید استخدام ها را تایید کنند آ نها استعداد و هوش را به تجربه ترجیح می دهند.

۴ -فرصتی برای تحقق رویاها

در شرکت گوگل یک روز هفته متعلق به خود کارمندان است تا بر روی ایده خود کار کنند. نیمی از سرویس های جدید شرکت گوگل از همین ۲۰٪ زمان شخصی افراد بیرون آماده است.

۵ - نوآوری نه کمال محض!

گوگل قبل از انتشار محصول اصلی خود ابتدا سرویس مورد نظر را به صورت اولیه [بتا Beta] و برای تست و آزمایش ارائه می کند سپس با تکمیل آن، محصول مورد نظر را به صورت کامل و با تمام ویژگی ها ارائه می کند.

۶ - سیاست به خرج ندهید از اطلاعات استفاده کنید.

مایر از عبارت ”من تمایل دارم” در سخنرانی ها خود استفاده نمی کند تا کارمندان از ملاک های علمی استفاده کنند.  

درويشي بازدید : 158 پنجشنبه 1391/04/15 نظرات (0)

محبوب‌ترین مرورگر جهان کدام است؟

اینترنت - بر اساس آخرین داده های سرویس تجزیه و تحلیل دیجیتال، مرورگر کروم گوگل با پشت سر نهادن اینترنت اکسپلورر مایکروسافت به اولین مرورگر جهان تبدیل شده است.

ماندانا سجادی: با اینکه کروم بارها، البته برای مدت اندک تا مرز IE هم رسیده بود اما هفته گذشته اولین بار بود که کروم برای یک مدت پایدار به جایگاه نخست رسید. براساس اطلاعات StatCounter ، در این مدت 31.88 درصد ترافیک وب مختص کروم بوده در حالیکه IE با 31.47 درصد خیلی نزدیک به کروم اما در رتبه دوم ایستاده است.

اگر چه تفاوت اندک است اما مسئله این است که کروم بر خلاف IE که روند نزولی داشته، همواره رو به رشد بوده است. IE هنوز در بسیار از مناطق جهان مانند آمریکای شمالی مرورگر شماره اول است اما کروم مرورگر محبوب هند و امریکای جنوبی است. جایی که شبکه اجتماعی اورکات گوگل هنوز هم سهم قابل توجهی در بازار دارد.

IE هنوز در بسیاری از مناطق سلطان مرورگرهای جهان است اما دلیل اصلی اش می تواند این باشد که مرورگر مفروض ویندوز IE است و در حال حاضر بیش از 90 درصد کامپیوترهای جهان از ویندوز استفاده می کنند.

معمولا کاربران حرفه ای‌تر ، حتی با وجود رابط کاربر ضعیف و سرعت لود پایین، کروم را ترجیح می دهند. پیش بینی می‌شود این روند صعودی کروم تا زمان عرضه IE10 یعنی تا اواخر امسال ادامه داشته باشد. IE 10 مخصوص ویندوز 8 طراحی شده است.

درويشي بازدید : 129 چهارشنبه 1391/04/14 نظرات (0)

 

1-به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می ترسند تا از مرگ.


۲- حلزون می تواند سه سال بخوابد.


۳- اگر جمعیت چین در یک صف مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ وقت تمام نخواهد شد.


۴- خطوط هوایی آمریکابا کم کردن فقط یک زیتون از سالاد هر مسافر در سال ۱۹۸۷ توانست ۴۰ هزار دلار صرفه جویی کند.


۵- مردم آمریکا بطور میانگین روزانه ۷۳ هزار مترمربع پیتزا می خورند.


۶- چشم های شترمرغ از مغزش بزرگتر است.


۷- پروانه ها با پاهایشان می چشند.


۸- گربه ها می توانند بیش از یکصد صدا با حنجره خود تولید کنند. در حالیکه سگ ها کمتر از ده صدا.


۹- تعداد چینی هایی که انگلیسی بلدند; از تعداد آمریکایی هایی که انگلیسی بلدند! بیشتر است.


۱۰- فیل ها تنها حیواناتی هستند که نمی توانند بپرند.

 

 



درويشي بازدید : 146 دوشنبه 1391/03/15 نظرات (0)

کوهنوردی می‌‌خواست به قله‌ای بلندی صعود کند. پس از سال‌ها تمرین و آمادگی، سفرش را آغاز کرد. به صعودش ادامه داد تا این که هوا کاملا تاریک شد. به جز تاریکی هیچ چیز دیده نمی‌شد. سیاهی شب همه جا را پوشانده بود و مرد نمی‌توانست چیزی ببیند حتی ماه و ستاره‌ها پشت انبوهی از ابر پنهان شده بودند. کوهنورد همان‌طور که داشت بالا می‌رفت، در حالی که چیزی به فتح قله نمانده بود، پایش لیز خورد و با سرعت هر چه تمام‌تر سقوط کرد. سقوط همچنان ادامه داشت و او در آن لحظات سرشار از هراس، تمامی خاطرات خوب و بد زندگی‌اش را به یاد می‌آورد. داشت فکر می‌‌کرد چقدر به مرگ نزدیک شده است که ناگهان دنباله طنابی که به دور کمرش حلقه خورده بود بین شاخه های درختی در شیب کوه گیر کرد و مانع از سقوط کاملش شد. در آن لحظات سنگین سکوت، که هیچ امیدی نداشت از ته دل فریاد زد: خدایا کمکم کن !
ندایی از دل آسمان پاسخ داد از من چه می‌خواهی؟

درويشي بازدید : 140 شنبه 1391/03/13 نظرات (0)

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد
که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک

—————————–

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی
و… بسیار سخت است … پدرم روزت مبارک

—————————–

بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .
روزت مبارک

—————————–

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک .
از صمیم قلب دوستت دارم

—————————–

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .
پدرم روزت مبارک

—————————–

چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را
پدرم دوستت دارم . . .

—————————–

هر کس که شود داخل حصن حیدر / ایمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علی و آل چیزی نبود / سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

—————————–

ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین
کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان

—————————–

پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه
سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که
برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ، روزت مبارک

—————————–

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم
. . .

درويشي بازدید : 128 شنبه 1391/03/13 نظرات (1)

نیوتن

از آنجا که این دانشمند علاقه‌ی زیادی به قبول شدن در رشته‌ی ستاره شناسی یا نجوم داشت، از صبح تا شب خودش را در اتاق حبس می‌کرد و برای قبول شدن در کنکور درس می‌خواند. و از آنجا که وقت یک پشت کنکوری بسیار ارزشمند‌تر از آن است که بیکار وبی‌عار برود و زیردرخت سیب لم بدهد، بنابر این سیبی هم به سرش نمی‌خورد و جاذبه‌ای هم کشف نمی‌شد و الان بنده و شما، تمام اشیاء و آدم‌های دور و برمان در فضا معلق بودیم!

لیلی و مجنون

اصولاً بسیاری از صاحب‌نظران معتقدند بیکار نشستن در خانه یکی از مهم‌ترین عوامل و دلدادگی معروف‌ترین عاشق و معشوق تاریخ ادبیات است. اما اگر هردوی این عزیزان در عصر ما زندگی می‌کردند آنقدر درگیر کلاس‌های تست و حل دفترچه‌های تست و مطالعه‌ی ضرایب دروس مختلف و فرم انتخاب رشته و کنکور آزمایشی بودند که سال تا سال هم وقت نمی‌کردند یاد هم بیافتند چه برسد به این که مجنون ظرفی ببرد در خانه لیلی که آش نذری بگیرد و چون لیلی زد ظرفش را شکست را بیافتد در کوچه و خیابان و در اقدامی جلف و سبک بزند زیر آواز که:

درويشي بازدید : 109 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (1)










هواشناسي در حمام 

نمایشگاه تلفن و تلفن همراه ژاپن به نمایش یک آینه هوشمند با قابلیت اندروید پرداخته که اطلاعات لازم را در مورد وزن، وضعیت هواشناسی یا آخرین اخبار حین استفاده از حمام یا طی مسواک زدن به کاربران ارائه می کند.

 

به گزارش ایسنا، این «لوح آینه» از یک تبلیت آندروید برخوردار و قادر به نمایش اطلاعات بر روی سطح خود است.

این سیستم همچنین با طیف گسترده ای از برنامه ها برای مادی تر کردن فعالیتهای روزانه سازگار است. این آینه همچنین از حسگرهای رادیویی برخوردار است که با مشکل اثر انگشت مبارزه کرده و به کاربر اجازه می دهد با نگهداشتن انگشت خود در چند سانتیمتری گزینه مورد نظر به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد.

این فناوری هنوز وارد بازار نشده، اما به گفته شرکت فناوری «سراکو»، سازنده آن، کاربردهای بالقوه این ابزار برای بازار خانگی و مشتریان سالن های زیبایی یا رستوران هاست تا فعالیتهای خود را با سرگرمی بیشتری همراه کنند.

 

درويشي بازدید : 140 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

وب سايت هاي برتر جهان

معرفی ۲۵ وب سایت برتر جهان در سال ۲۰۱۲...

گزارش جدیدی که توسط پایگاه ByteLevel منتشر شده است برترین وب سایتهای جهانی را با تاکید بر شبکه های اجتماعی و وب سایتهای موبایل و برنامه های جانبی موبایل معرفی کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه
ByteLevel که در سال 2000 تاسیس شده، اولین شرکتی است که به صورت ویژه به علم و هنر جهانی شدن وب اختصاص یافته است. این پایگاه در هشتمین گزارش خود به وب سایتهایی پرداخته است که در زمینه جهانی شدن ارتقا پیدا کرده اند.

این تحقیق در میان وب سایتهای مختلف و بر روی طراحی وب سایتها، چگونگی اشتراک گذاری این طراحی ها در کشورهای مختلف و سکوهای موبایل، زبانهای استفاده شده در وب سایتها و برنامه جانبی موبایلها، و مطالعه بر روی محتوی محلی رسانه های اجتماعی و موقعیت یابی انجام گرفته است.

در گزارش امسال این پایگاه، وب سایت گوگل نسبت به شبکه اجتماعی فیس بوک وب سایت جهانی تری معرفی شده است و میزان زبانهای ارائه شده توسط برنامه جانبی شبکه گوگل پلاس بیشتر از زبانهای موجود در برنامه جانبی شبکه فیس بوک اعلام شده است.

بر اساس گزارش ZDnet، در گزارش سال 2012 این پایگاه، گوگل عنوان جهانی ترین وب سایت را به خود اختصاص داده است.

25 وب سایت جهانی برتر


1
Google
2
Facebook
3
CIsco
4
Samsung
5
Hotels
6 3
M
7
Nivea
8
Booking
9
Philips
10
Symantec
11
Autodesk
12
TripAdvisor
13
Nikon
14
Wikipedia
15
HP
16
American Express
17
LG
18
Avon
19
Microsoft
20
Coca-Cola


درويشي بازدید : 143 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

مرگهای عجیب و غریب افراد معروف و بزرگان تاریخ

مرگهای عجیب و غریب افراد معروف و بزرگان تاریخ

آرنولد بنت : داستان نویس انگلیسی- وی برای آنکه ثابت کند آب شهر پاریس از نظر بهداشتی کاملا سالم است، یک لیوان از آن را خورد و در اثر تیفوئید ناشی از آن در گذشت!

آگاتوکلس : خودکامه سراکیوز - در اثر قورت دادن خلال دندان خفه شد.

آلن پینکرتون : موسس آژانس کارآگاهی آمریکا -هنگام نرمش صبحگاهی به زمین خورد و زبانش لای دندان ماند و زخم شد و در اثر قانقاریای ناشی از این زخم درگذشت.

آیزادورا دانکن : رقاص آمریکایی -هنگامی که در اتومبیل بود، شال گردن بلندش به چرخ عقب اتومبیل گیر کرد و گردنش شکست و خفه شد.

اسکندر کبیر : پادشاه مقدونی - به دنبال دو روز میگساری و عیاشی در اثر تب درگذشت.

الکساندر : پادشاه یونان -یک میمون خانگی گازش گرفت و در اثر عفونت خون در گذشت.

تامس آت وی : نمایشنامه نویس انگلیسی -مرد فقیری بود. به دنبال روزها گرسنگی سرانجام یک گیته به دست آورد و با آن یک دست پیچ گوشت خرید و از شدت ولع همان لقمه دهان پرکن اول گلو گیرش شد و خفه اش کرد!

جان وینسون : ماجرا جوی بریتانیا -وی در 72 سالگی از اسب به زمین افتاد و میخی وارونه بر زمین افتاده بود، در سرش فرو رفت.

جروم ناپلئون بناپارت : آخرین بناپارت آمریکایی - در سنترال پارک نیویورک، پایش به زنجیر سگ زنش گرفت و افتاد و در اثر زخم های حاصله در گذشت.

جورج دوک کلارنس : انگلیسی -به دستور برادرش ریچارد سوم در خمره شراب خفه شد.

جیمز داگلاس ارل مورتون : - بوسیله دستگاهی شبیه گیوتین که خودش آن را به اسکاتلندیان معرفی کرده بود، سر بریده شد.

رودولفونی یرو : ژنرال مکزیکی - اسبش در شن روان گرفتار شد و سنگینی طلاهایی که به همراه داشت باعث فرو رفتن به درون ماسه شد.

زئوکسیس : نقاش یونان (قرن پنجم ق.م)- به تصویری که از یک ساحره پیر کشیده بود آنقدر خندید که یکی از رگ هایش پاره شد و مرد!

ژراردونرال : نویسنده فرانسوی - با بند پیشبند، خودرا از تیر چراغ برق خیابان حلق آویز کرد.

درويشي بازدید : 105 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

گوگل کروم یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که توسط شرکت گوگل بر پایه پروژه کرومیوم عرضه شد. موتور این مرورگر وب‌کیت (WEBKIT) نام دارد. این مرورگر از میان مرورگر هایی که در حال حاضر وجود دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است.
ویژگی های نسخه مرورگر کروم :
طراحی به صورت چند پردازشی مطابق با طراحی
CPU های جدید
وبگردی با امنیت بالا
زبانه های متحرک
میانبر برای نرم افزار ها
کنترل خطاها
ترکیب با
GOOGLE GEARS
اضافه کردن اطلاعات مرورگر های دیگر
سرعت بالای بارگذاری صفحات وب
قابلیت
TABBED BROWSING
جلوگیری از خطرات احتمالی
SPY-WARE ها و جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد
محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز
پایداری بالا

درويشي بازدید : 128 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

   

 
















Mass Effect 3

ناجی کهکشان باشید http://www.khabaronline.ir/Images/Kind/1.png

بازی - تجربیات زیادی از سال‌ها جنگیدن در میدان‌های نبرد کسب کرده‌اید. پس جسور باشید چرا که قرار است این بار در یک ماموریت غیرممکن سیاره‌تان را از دست نیروهای مهاجم آزاد کنید.

مسلم پاک گهر: سیاره‌ای که در چند دقیقه توسط دشمنان فلزی و غول‌پیکر به تسخیر درآمد. مدتی است که باز هم Mass Effect به دنیای گیمرها برگشته تا سه‌گانه‌ای را کامل کند که همگان انتظارش را می‌کشیدند. این بازی پرهیاهو در استودیوی بازی‌سازیBioWare ساخته و توسط Electronic Arts در تاریخ ششم مارچ 2012 برای سه پلتفرم ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و پی‌سی وارد بازار شد.

Mass Effect نیز همانند دیگر بازی‌های دنباله‌دار به دلیل موفقیت‌هایی که در نسخه‌ اولش کسب کرد توانست خود را به یک بازی سریالی موفق تبدیل کند. این بازی با دو نسخه قبلی‌اش به خوبی توانست جایی را در خانه‌های گیمرها برای خود دست و پا کند و حالا باید دید که آیا کمپانی Electronic Arts توانسته با عرضه‌ی Mass Effect 3 موفقیت‌های دو نسخه قبل را تکرار کند یا اینکه هرچه در دو شماره قبل رشته بود تبدیل به پنبه کرده است...

داستان:
سال 2157 میلادی بالاخره انسان متوجه می‌شود تنها موجود زنده در این کهکشان نیست و به غیر از نژاد آدمی موجودات زنده دیگری نیز در سیارات دیگر زندگی می‌کنند. انسان‌ها سعی می‌کنند تا با برقراری یک رابطه دوستانه با نژادهای دیگر یک زندگی ایده‌آل را برای خودشان فراهم کنند. زمانی که همه فکر می‌کنند که به این هدف نزدیک شدند ظهور یک نژاد با نام «ریپر»ها (
Reaper) تمام رویاهای نسل بشری را نقش بر آب می‌کند. ریپرها که موجودات مکانیکی هستند در هر چند هزار سال یکبار با ظهورشان سعی در پاکسازی کل کهکشان از موجودات زنده می‌کنند و سپس ناپدید می‌شوند. خبر حمله قریب‌الوقوع ریپرها را فرمانده «شپرد» در نسخه اول به تمام سران دنیا داده بود ولی این خبر و تهدید ریپرها نسبت به موجودات زنده، برای رهبران دنیا چندان قابل باور نبود اما حالا با اتفاقاتی که در نسخه دوم افتاده آن‌ها هم به این باور رسیده‌اند که ممکن است هر لحظه حمله‌ای از جانب ریپرها صورت بگیرد پس باید کاری بکنند. اما دیگر فرصتی برای هم‌اندیشی وجود ندارد، چرا که این موجودات فلزی با یک حمله برق‌آسا سعی در نابودی زمین دارد.

شپرد برای این‌که بتواند جلوی نابودی زمین را بگیرد به کمک تمام نژادهای کهکشان نیاز دارد به همین خاطر با یک سفینه به سمت سیارات دیگر می‌رود. در ادامه او درمی‌یابد اطلاعات بسیار حیاتی در مورد یک سلاح که قدرت نابود کردن ریپرها را دارد در مریخ وجود دارد. او با همین ذهنیت به سمت مریخ سفر می‌کند ولی در آن‌جا متوجه می‌شود که نیروهای Cerberus زودتر از او به آن‌جا رسیده‌اند و تمام اطلاعاتی را که شپرد برای نجات زمین نیاز داشته است به دست آورده‌اند. در این ماموریت اتفاقات زیادی رخ می‌دهد تا این‌که بالاخره شپرد موفق می‌شود اطلاعاتی به دست بیاورد که ممکن است به وسیله آن‌ها بتواند حداقل نژادهای دیگر را برای نابودی دشمن متحد کند. ولی برنامه‌ها آن‌طور که انتظارش را داشت پیش نمی‌رود و اتحادی صورت نمی‌گیرد. حالا باید دید که آیا بالاخره شپرد موفق می‌شود این نژادها را با هم متحد کند و مقابل ریپرها بایستد یا این‌که در عین ناباوری می‌بایست بنشیند و نابودی سیاره‌اش را تماشا کند و منتظر معجزه‌ای باشد... یکی از شاخصه‌های مهم بازی از نسخه اول تا کنون داستان آن بوده است که تاثیر زیادی در موفقیت این عنوان داشته است.

داستان بازی علی‌رغم پیچیدگی‌ها و افت و خیزی که دارد ولی لحظه‌ای به شما اجازه نمی‌دهد از بازی غافل شوید. انتخاب‌هایی که شما در طول بازی انجام می‌دهید تاثیر مستقیمی در روند داستان دارد به همین خاطر باعث می‌شود که بخواهید این بازی را برای چندبار هم که شده انجام بدهید.

گرافیک:

درويشي بازدید : 102 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (0)

کلید های میانبر همواره موجب سهولت کاربران در استفاده از کامپیوتر و برنامه های جانبی آن بوده است. همگی ما حداقل با تعدادی از این کلید های میانبر در ویندوز و نرم افزارهای دیگر آشنایی داریم. اما این کلیدها تنها به محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن محدود نمیشود ؛ بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو ، کلیدهای میانبر متعدد و کاربردی گنجانده شده است که سرعت کارکرد شما را افزایش میدهد. در این ترفند به معرفی این کلیدهای میانبر در محیط یاهو میل جدید خواهیم پرداخت.

توجه: خواندن ادامه ترفند در ادامه مطلب

 

پیش از هر کاری وارد http://mail.yahoo.com شوید.
نام کاربری و رمز عبور سرویس ایمیل یاهوی خود را وارد کرده و لوگین کنید.
اکنون دقت نمایید یاهو میل شما در حالت نسخه جدید قرار گرفته باشد.
اگر اینگونه نیست و همچنان در حالت Classic قرار دارد (در این حالت در پایین لوگوی اصلی یاهو ، عبارت Classic درج شده است) ، کافی است از بالای صفحه و سمت راست بر روی All-New Mail کلیک کنید تا یاهو میل شما به نسخه جدید تغییر پیدا کند. اگر اصلأ All-New Mail را نمیبینید ، نسخه یاهو میل شما جدید است.

پس از ورود موفقیت آمیز به ایمیل با استفاده از کیبورد از کلیدهای تکی یا ترکیبی زیر در محیط اصلی یاهو میل یا در درون هر میل استفاده کنید:

کلید M : چک کردن ایمیل ها
کلیدهای Shift + M : چک کردن همه ایمیل ها
کلیدهای  + Ctrl : بستن زبانه (Tab) جاری
کلید N : ارسال ایمیل جدید
کلیدهای Shift + N : ارسال ایمیل جدید در همان پنجره
کلید C : ایجاد یک چت جدید (همچنین کلیدهای Ctrl + Shift + C)
کلید R : پاسخگویی به ایمیل

درويشي بازدید : 188 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (0)















امیر حسین مقصودلو

نام : امیر حسین

نام فامیل : مقصود لو

لقب : تتلو ( از خود ساختگیه وخواسته یه لقب تک انتخاب کنه که فقط تو دنیا یکی باشه)

تاریخ تولد : 1362/6/30

امیر مقصود لو معروف به تتلو در شهر تهران در ساله 1362 به دنیا اومده و از سال 1379 با موسیقی رپ اشنا شده ( قبلش یه 2 سالی پاپ میخونده ) و در سال 1380 با سفر به دبی و اشنا شدن با شاهرخ تونست سبک ار ان بی رو به صورته کامل فرا بگیره و بعد از اون وارد ایران شد و شروع کرد به ار ان بی خوندن با رپرهای بزرگ اون موقع مثله توهی و پیشرو و ابلیس و تیغه و ......

امیر در اوایل تقریبآ تا سال 1383 کارش در سبک ار ان بی به صورته کاور بود و نتونسته بود به طور کامل تو این سبک رشد کنه تا این که امیر و حسین تهی گروه تی ان تی رو تشکیل دادن و کارهای قوی رو با اهنگ سازیه محسن صادقی بیرون دادن

لازم به ذکر است که بگوییم امیر فردی است که به همراهیه تهی و پیشرو و روزبه اولین کلیپ رپه فارس رو روانه بازار کردند و قدمه بزرگی رو در پیشرفت رپ ورداشتن

امیر تتلو به دلیل کدورتی که با حسین پیدا کردن گروه تی ان تی رو رها کرد و هر کدوم به کارهای خودشون ادامه دادن البته مثله اینکه جدیدن و بعد از کلیپ گیر میدادی با هم اشتی کردن ولی دیگر گروه تی ان تی وجود ندارد

نکته جالب در مورد تتلو اینه که تتلو تا کنون هیچ البومی بیرون نداده و هرچه از او به عنوان اهنگ بیرون امده به صورت تک اهنگ بوده است

درويشي بازدید : 189 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (0)















مارک الیوت زاکربرگ را با عناوینی همچون برنامه نویس رایانه‌ای و کارآفرین اینترنتی می‌شناسند. اما این جوان ۲۸ ساله آمریکایی همه شهرتش را مدیون بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا یعنی فیس بوک است. زاکربرگ بنیانگذار این شبکه اجتماعی و مدیر عامل کنونی آن است. زاکربرگ در دوران دانشجویی‌اش در دانشگاه هارواد در سال ۲۰۰۴ به اتفاق چندتن از همکلاسی‌هایش به نام‌های داستین مسکوویتز، ادواردو ساورین و کریس هیوز شرکت فیس بوک را تاسیس کردند. فیس بوک که حالا ۸ ساله شده است در سراسر جهان بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر دارد.

 

 

 

زندگی شخصی


زاکربرگ در ماه می‌۱۹۸۴ در نیویورک متولد شد. پدرش دندان‌پزشک و مادرش روان‌پزشک بود. وی در دوران نوجوانی که در کالج استرا آکادمی درس می‌خواند توانست در رشته‌های علمی ریاضیات، ستاره‌شناسی و فیزیک جوایز مختلفی را از آن خود کند. زاکربرگ علاقه زیادی نیز به مطالعات کلاسیک داشت و زمانی که وارد کالج شد می‌توانست به زبان‌های فرانسه، عبری، لاتین و یونانی باستان بخواند و بنویسد. زاکر برگ دو توانمندی دیگر نیز داشت و که باعث می‌شد در آن زمان زبانزد اطرافیانش شود: اشعار کلاسیک زیادی مثل ایلیاد و ادیسه هومر را از حفظ می‌خواند و در ورزش شمشیر بازی نیز تبحر زیادی داشت.

زاکربرگ دانش آموز مقطع راهنمایی بود که با رایانه و طراحی نرم افزار آشنا شد. در آن زمان پدرش برنامه نویسی به زبان Atari BASIC را به او آموخت و یک برنامه نویس مشهور به نام دیوید نیومن را برای تدریس خصوصی او استخدام کرد. نیومن زاکربرگ را یک اعجوبه می‌نامید. زاکر برگ در‌‌ همان دوران یک دوره برنامه نویسی را نیز در مرسی کالج نیویورک گذراند.

وی از‌‌ همان ابتدای برنامه نویسی علاقه زیادی به نرم افزار‌ها و ابزارهای ارتباطی و شبکه‌ای داشت. در آن زمان برای پدرش که دندانپزشک بود برنامه‌ای به نام زاکرنت طراحی کرد که پدرش به کمک آن توانست رایانه‌های مطب دندانپزشکی خود را به رایانه خانه‌اش متصل کند. امروزه زاکرنت را نسخه اولیه مسنجر پیام فوری AOL که سال بعد به بازار آمد می‌دانند.

زاکربرگ در زمانی که دانش آموز دبیرستان بود کار مهم دیگری نیز انجام داد. وی برای شرکت اینتلیجنت مدیا گروپ برنامه پخش موسیقی طراحی کرد که سیناپس (Synapse) نامیده می‌شد. این برنامه به کمک هوش مصنوعی می‌توانست عادت‌های کاربران در گوش کردن به موسیقی را تشخیص دهد. این برنامه در آن زمان محبوبیت زیادی کسب کرد و شرکت‌های AOL و مایکروسافت تلاش زیادی کردند تا زاکربرگ را به استخدام خود درآورند، اما زاکربرگ ورود به دانشگاه هاروارد در سپتامبر ۲۰۰۲ را کار در این شرکت‌ها ترجیح داد.

راه اندازی بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا



درويشي بازدید : 346 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (1)





















تاریخ تولد: ۱ /نوامبر/1973

محل تولد:کارناتای ،هند"Mangalore, Karnataka, India"

قد :m 1.70

القاب :

Ash 
Aishu 
Gullu 
The Queen of Bollywood

آیشواریا ملقب به آیش زیباترین هنرپیشه حال حاضرجهان وملکه زیبایی جهان درسال 1994 میباشد.
پدراو کریشنا رای مهندس ومادرش ریندا رای میباشد درکارناتاکای هندوستان در1 نوامبرسال 1973 متولد شد.او یک برادر به نام آدیتیا دارد که درزمینه تهیه کنندگی درسینما فعالیت میکند.درسال 1977 خانواده آیش به بمبیی نقل مکان کردن .آیش بعد ازاتمام دبیرستان وارد دانشگاه بمبیی شد ودررشته مهندسی معماری به تحصیل پرداخت اوبسیاردرسخوان ومستعد بودوخیلی زود زیباییش مورد توجه عکاسان قرار گرفت او ابتدا درچند فیلم تامیلی وچند فیلم متوسط حضوریافت وبه شدت مورد هجوم منتقدان قرار گرفت .آیش تصمیم خود راگرفت وبه کلاس های بازیگری رفت وبعد ازآن بود که توانست استعداد خود رادرفیلم تال وهم دل دچوکه صنم (دلدادگان)به نمایش گذارد.
وی برای فیلم هم دچوکه صنم موفق به دریافت جایزه بهترین هنرپیشه زن شد وبازی دراین فیلم ودرکنارسلمان خان خوشقیافه ترین مردهند بودن سکوی پرتاب عظیمی برای وی به شمارمیرود.
دراین فیلم بود که سلمان خان وآیش به شدت به هم علاقه مند شدن وبه سرعت نامزد کردن اما به دلیل برخی مشگلات اخلاقی ازسوی هردو وداشتن تضاد اخلاقی شدید این نامزدی برهم خورد .
آیش درسال 2003 روابط گرمی با ویویک ابرای هنرپیشه بدقیافه هندی برقرار کرد .اما همانگونه که همگان میپنداشتن درسال 2005 این روابط برهم خورد وهمینک آیش به تنهایی روزگارسپری میکند.

او با معیار زیبا شناسی ستارگان سینما می تواند یک سر و گردن بالاتر از همه قرار بگیرد و این جای تعجب نیست که نه تنها در هند بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز بارها تصویرش روی جلد مجلات رفته است.

دانش آموخته سانتا کروز مومبای که هنگام تحصیل شاگرد اول محسوب می شد.

رای اگر چه بیش از بازیگری به خاطر ربودن عنوان ملکه شایسته هند و بعد از آن بانوی شایسته جهان در چشم همگان آشنا شد اما هیچ گاه قدرت بازیگری اش زیر چهره اش سر تسلیم فرود نیاورده است.

نامزدی نا فرجام و پر دردسرش با دو ستاره بالیوود یعنی سلمان خان و و ویوک اوبروی و جنجالی که سر همین مسئله آفرید می توانست موید این نکته باشد که او هنوز هم چون دوران کوردکی ،پسر ها را زیر یوغ خود قرار می دهد و افسارشان را به دست می گیرد.

درويشي بازدید : 106 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)

جزئیات کشف دومین سیاره زمین مانند

محققان موسسه نجوم دانشگاه هاوایی با مشارکت فعال دکتر نادر حقیقی پور، ستاره شناس ایرانی این موسسه برای دومین بار موفق به کشف سیاره همزاد زمین در خارج از منظومه شمسی شدند که به زعم اخترشناسان احتمالا قابلیت حیات دارد.

این سیاره موسوم به GJ667CC در یک سیستم سه ستاره‌یی قرار دارد که ستاره مرکزی آن در فاصله 20 سال نوری از زمین قرار دارد. این سیاره دارای جرمی به اندازه 4.5 برابر زمین بوده و در فاصله‌ای از ستاره مرکزی قرار گرفته است که آب می‌تواند بر روی آن به شکل مایع بماند.

کشف نخستین سیاره زمین مانند در سال 2010 میلادی در محدوده حیاتی ستاره Gliese 581g توسط این گروه تحقیقاتی به جهانیان اعلام شد که واکنش‌های متفاوتی در پی داشت.

دکتر نادر حقیقی‌پور، ستاره شناس ایرانی موسسه نجوم دانشگاه هاوایی و از اعضای اصلی این گروه در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی ایسنا به تشریح جزئیات کشف سیارات زمین مانند فراخورشیدی و بازتاب اعلام آن در جامعه نجومی جهان پرداخته است.

 

حقیقی پور که در سال 1999 دکتری خود را در رشته دینامیک سیارات از دانشگاه میسوری دریافت کرده و دوره‌های پسادکتری را در دانشگاه‌های کالیفرنیا، نورث وسترن و موسسه کارنگی واشنگتن گذرانده از سال 2004 به موسسه نجوم دانشگاه هاوایی و برنامه زیست اختر‌شناسی این موسسه پیوسته است. وی یکی از اعضای گروه کاری سیاره دوتایی از تلسکوپ فضایی کپلر است که در حال جست‌وجو برای کشف سیارات قابل سکونت هستند.

حقیقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا با بیان اینکه حدود 400 ستاره توسط موسسه نجوم دانشگاه هاوایی رصد می‌شود، گفت: در طول این رصدها و پس از کشف اولین سیاره زمین مانند، متوجه شدیم یکی از ستاره‌های دیگر هم به احتمال زیاد یک سیاره شبیه زمین در دور خود دارد. بیش از یک سال زمان برد که ما متقاعد شویم که این سیاره شبیه زمین بوده و احتمال حیات در آن وجود دارد و در نهایت در فوریه سال 2012 خبر کشف دومین سیاره زمین مانند که احتمال حیات در آن وجود دارد اعلام شد.

اخترشناس موسسه نجوم هاوایی افزود: ستاره‌ای که سیاره‌ای مانند زمین به دور خود دارد، در یک سیستم سه ستاره‌‌یی به نام GJ667 قرار دارد.

وی با بیان این که سومین ستاره در این سیستم به اندازه یک سوم خورشید است، ادامه داد: دمای سطحی این ستاره به اندازه 60 درصد خورشید است. خورشید دارای دمای سطحی 6 هزار درجه کلوین اما دمای سطحی این ستاره 3700 درجه کلوین است؛ به همین دلیل منطقه حیاتی این ستاره بزرگتر از منطقه حیاتی خورشید است که تا 150 میلیون کیلومتری آن ( فاصله زمین تا خورشید) کشیده شده است.

وی افزود: فاصله سیاره زمین مانند کشف شده توسط گروه ما از ستاره مرکزی، به اندازه 25 درصد فاصله زمین با خورشید است.

حقیقی‌پور تصریح کرد: ستاره GJ667CC دارای دو سیاره است که این سیاره زمین مانند، سیاره بیرونی بوده که در منطقه حیاتی ستاره است. سیاره نزدیک‌تر به ستاره مرکزی دارای فاصله‌ای کمتر از 10 درصد فاصله زمین تا خورشید است.

وی افزود: جرم این سیاره (GJ667CC) به اندازه 4.5 برابر جرم زمین و مدت دوران این سیاره دور ستاره مرکزی، 28 روز و مدار آن به اندازه 20 درصد بیضوی است در حالی که مدار زمین به میزان 98 درصد دایروی است. این موضوع از آن جهت جالب خواهد بود که در برخی مواقع سیاره به دلیل داشتن مدار بیضوی از منطقه حیاتی ستاره مرکزی بیرون می‌آید و دوباره به آن باز گردد؛ اما چون در مورد GJ667CC، این خروج و ورود مجدد کم است، اهمیتی در قابلیت حیات این سیاره ندارد.

درويشي بازدید : 135 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)


هفت کشف مبهوت کننده علم فیزیک 

در پی اکتشافات پی در پی و بزرگی که طی ماه ها و سال جاری در علم فیزیک رخ داده است هفت بخش از شگفت انگیزترین این کشفیات معرفی شده است.  به گزارش خبرگزاری مهر، علم فیزیک به تازگی توانسته است بخشهایی از قسمتهای نامحسوس و غیر قابل مشاهده جهان را برای انسانها آشکار سازد. از گره زدن رشته های نوری تا کشف ضد ماده. نشریه لایو ساینس هفت مورد از شگفت انگیز ترین اکتشافات جدید علم فیزیک را معرفی می کند. محصور کردن اشباح: یکی از غریب ترین پیش بینی های نظریه کوانتوم این است که می توان ذرات را به دام انداخت و به این شکل حتی اگر ذرات در فضا از یکدیگر جدا شوند زمانی که پدیده ای در رابطه با یکی از آنها رخ دهد، ذره دیگر نیز نسبت به آن پدیده از خود واکنش نشان می دهد. دانشمندان در ژوئن سال گذشته اعلام کردند موفق به اندازه گیری میزان درگیری ذرات در نوعی جدید از سیستم ذره ای شده اند، سیستمی متشکل از دو جفت ذره مرتعش. این اولین باری است که دانشمندان توانسته اند الگوی حرکتی ذرات محصور شده را به دست آورند. پدیده ای که می تواند شمایلی از جهانی بزرگتر به شمار رود. گره زدن نور: شاید اینگونه به نظر آید که نور در مسیری مستقیم حرکت می کند اما به تازگی روشی برای گره زدن آن ابداع شده است. در ژانویه سال جاری محققان گزارش دادند با استفاده از هلوگرامی که کنترل آن به عهده رایانه بوده است توانسته اند پرتوهای نور لیزر را گره بزنند. هولوگرام که جریان نور را کنترل می کند به شکلی ساخته شده بود تا بتواند نور را در شکل و مسیری ویژه هدایت کند. در این کشف از دامنه ای از علم ریاضی به نام نظریه گره برای مطالعه بر روی گره های به دست آمده بر روی نور استفاده شد. خلق ذره جدیدی از ضد ماده: به واسطه برخورد دادن دو ذره با یکدیگر در سرعتی نزدیک به سرعت نور در یک برخورد دهنده اتمی، دانشمندان نوعی جدید از ماده که تا به حال هرگز مشاهده نشده بود را خلق کردند: آنتی هایپرتریتون. این ذره از جهات مختلفی بسیار شگفت انگیز است زیرا یک ماده عادی نبوده و یک ضد ماده است که هر زمان با ماده عادی تماس برقرار کند آن را نابود خواهد ساخت. همچنین آنتی هایپرتریتون ذره ای است که به آن ماده بیگانه می گویند زیرا از بخشهای نادری ترکیب شده است که کوارکهای بیگانه نام دارند. ساخت نقاط مغناطیسی شناور برای رسیدن به انرژی هسته ای کیهانی: انرژی هسته ای، ترکیب هسته اتم ها در داخل ستاره ها یکی از اهداف طولانی مدت است که انسانها در پی دستیابی به آن بوده و هستند. در صورتی که دانشمندان بتوانند به این انرژی دست یابند در واقع به منبعی قدرتمند از انرژی که از تاثیرات منفی زیست محیطی اندکی برخوردار است، رسیده اند. در ژانویه سال 2010 دانشمندان با اعلام ساخت مغناطیسهای شناوری که قادرند شرایط مورد نیاز برای تولید این انرژی را فراهم آورد یک قدم به دستیابی به این منبع انرژی نزدیکتر شدند. نور ماده را تا می کند: در حالی که مشاهده منحرف کردن یا خمیده کردن نور به واسطه ماده امری طبیعی به شمار می رود، دیدن خم شدن ماده توسط نور یکی از عجیب ترین پدیده هایی است که فیزیکدانان به تازگی شاهد آن بوده اند. این پدیده طی آزمایشی در ماه مارچ سال جاری گزارش شده است که طی آن دانشمندان رشته هایی از روبانهای نانو ذرات را با برخورد دادن پرتوهای نور به شکل مارپیچ درآوردند. سه قلوهای شگفت انگیز: دانشمندان با استفاده از اتمهای لیتیوم توانستند یکی از سمبلهای باستانی ریاضی را به نام "حلقه های برومین" بازخلق کنند. این حلقه ها سه حلقه درهم هستند که در صورت برداشتن هر یک از آنها، هر سه حلقه از یکدیگر جدا خواهند شد. فیزیکدانان از گذشته می دانستند که ذرات از توانایی تشکیل دادن چنین حلقه هایی برخوردارند اما تا کنون هیچکس موفق به خلق این سمبل نشده بود. این حلقه ها در دسامبر 2009 و چهل سال پس از اولین پیش بینی فیزیکدانان از 
درويشي بازدید : 99 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (1)

گوگل نتایج جستجوی شما را می‌خورد !

 

اینبار شما می‌بایست جلوی از بین رفتن نتایج جستجو را بگیرید !

برای شروع کافی است کلمه Zerg Rush را در گوگل جستجو کنید. حالا چند ثانیه منتظر بمانید… چه اتفاقی می‌افتد؟

 

بارانی از کلمات O از بالای صفحه به سمت پایین شروع به بارش می‌کند و نتایج جستجوی شما را می‌خورد! در واقع با این جستجو این کلمه شما وارد یک بازی می شوید و باید مانع از خورده شدن نتایج جستجو شوید.

برای جلوگیری از خورده شدن باید با استفاده از ماوس بر روی O کلیک و آنها را نابود کنید.با کلیک های شما که حکم شلیک کردن را دارد تعداد شلیک ها به همراه امتیاز های جمع آوری شده نیز به نمایش در می آید و شما می توانید از میزان عشق بازی بودن خود مطلع شوید.

در صورتی که شما نتوانید تا انتهای صفحه مانع از خوردن شوید و به زبان بازی game over  شوید تمامی حروف O به سمت بالا و جایی که لوگوی گوگل در موتور جستجو قرار دارد رفته و تشکیل دو کلمه G را می دهند.هم چنین شما می توانید نتیجه بازی خود و امتیاز های جمع آوری شده را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید.

همین حالا Zerg Rush را سرچ کنید …

 

 

درويشي بازدید : 97 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)















هکر کيست ؟

كاربران با دانش كامپيوتر و فناوري اطلاعات باعث شده است كه اين عناوين براي آن ها مرموز و هكرها افرادي خارق العاده تصور شوند . حال آنكه هك در ساده ترين حالت مي تواند ناشي از خطاهاي برنامه نويسي و كاربرد باشد و يك جوان كنجكاو و كم اطلاع از دانش كامپيوتر مي تواند يك هكر باشد .
امروزه هكرها طيف وسيعي از كاربران را تشكيل مي دهند كه بعضي از آن ها حتي در مقام مدير سيستم و مشاوره مشغول به فعاليت مي باشند .
مفهوم هك همپاي پيشرفت كامپيوتر همواره تغيير كرده است . در ابتدا مفهوم هك استفاده از ابزارهاي الكترونيكي و ارتباط نظير تلفن جهت استفاده رايگان از آن ها بود كه بعدها توسط كارشناسان نرم افزار جهت استفاده رايگان از آن ها بود كه بعدها توسط كارشناسان نرم افزاري جهت بدست آوردن كد و اطلاعات برنامه ها تغيير نمود و در حال حاضر هك به دستيابي غير مجاز به اطلاعات يك كامپيوتر يا شبكه گفته مي شود . با توجه به اينكه اين كار غير قانوني و گاهاً مخرب است ، هكرها به عنوان كاربران خطرناك و حتي پس از حملات 11 سپتامبر بعنوان تروريست كامپيوتري مشهور شده اند .
در گذشته ، تصور عمومي بر آن بود كه هكرها بي آنكه قابل رديابي باشند اطلاعات را به سرقت مي بردند ، اين در حالي است كه اگر از كارشناسان امنيت كامپيوتر در اين موارد استفاده شود ، مي توانند نحوه هك شدن و نيز حتي فرد هكر را نيز شناسايي كنند .
هك ميتواند جنبه شخصي يا حرفه اي داشته باشد ، به عبارت ديگر ، هكرها مي توانند كلمات عبور يا اطلاعات شخصي يا شركتي را به سرقت ببرند و يا در سطح بالاتري براي امنيت ملي خطراتي ايجاد كنند ، مانند دخالت در امور ارتباطي و مالي و ... .
برخلاف تصوري كه مردم از هكرها به عنوان افراد منزوي و ناراحت دارند ، بسياري از هكرها افراد باهوش و خلاق هستند و صرفاً بدليل ارضاء حس كار گروهي يا احساس قدرت اقدام به اين كار مي نمايند .

هكرها را مي توان بر اساس نوع فعاليت و دانش به پنج گروه طبقه بندي كرد كه عبارتند از :
ـ هكرهاي كلاه سفيد :
كه به آنها سامورايي يا هكرهاي واقعي گفته مي شود . هكرهاي كلاه سفيد متخصصان كامپيوتر و آشنا به فناوري اطلاعات مي باشند و هدفشان از نفوذ به سيستم هاي كامپيوتري كشف عيوب امنيتي در سيستم و بر طرف نمودن آنها است ، نه سوء استفاده . به عبارت ساده تر ، كلاه سفيد ها براي اين كار بايد مانند هكرهاي كلاه سياه عمل كنند تا بتوانند ضعف هاي سيستم را كشف كنند .
در حال حاضر بسياري از شركتها و مؤسسات از هكرهاي كلاه سفيد براي كنترل و محافظت از سيستم هاي كامپيوتري خود استفاده مي كنند ، اين موضوع پس از حملات گسترده سال گذشته به سايت هاي ايراني وخسارت هايي كه به اين سايت ها و صاحبان آن ها و نيز خدمات دهندگان اينترنت وارد آمد ، تا مدتي مورد توجه قرار گرفته و مطبوعات در آن موقع در مورد لزوم امنيت سيستم هاي كامپيوتري بررسي هاي كامل انجام دادند . ولي با گذشت زمان متأسفانه بسياري از شركت ها و مؤسسات با علم به ضعف امنيتي سيستم هاي خود حاضر به قبول مشاوره و نيز بر طرف نمودن اين عيوب كه بعضاً به سادگي قابل بر طرف شدن مي باشد ، نيستند .
 

 

 

درويشي بازدید : 88 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)

این مقاله نگاهی به خطرناک‌ترین ویروس‌های کامپیوتری در ده سال گذشته دارد.

لازم به ذکر است در این فهرست از ویروس استاکس‌نت به خاطر آشنایی عموم و پاک نشدن آن از ذهن‌ها نامی برده نشده است.

Explorer

این کرم اینترنتی در اواخر سال ۱۹۹۹ منتشر شد که شباهت زیادی به بدافزار Melissa داشت. این بدافزار پس از فعال‌شدن با شناسایی اسناد (Excel ،PowerPoint وWord) بافت آن‌ها را تغییر می‌داد.

مانند Melissa این کرم نیز از طریق ایمیل منتشر می‌شد و در صورت اجرای فایل ضمیمه‌نامه (که حاوی ویروس بود) پیغام خطا به کاربر نمایش داده می‌شد.

برخلاف Melissa که فهرست ایمیل کاربران را از برنامه Out Look استخراج می‌کرد، این بدافزار با تغییر تنظیمات Out Look،قسمت ارسال خودکار نامه‌ها را فعال می‌کرد و همان ایمیل اول را به‌عنوان نامه پیش‌فرض برای ارسال درنظر می‌گرفت
به این ترتیب، هر نامه‌ای که از آن لحظه به نشانی سایر کاربران ارسال می‌شد، قربانی بعدی برای این ویروس به‌شمار می‌رفت

Melissa

این بدافزار شیوع بسیار زیادی پیدا کرد و حتی آن‌قدر پیش رفت که دو شرکت بزرگ مایکروسافت و اینتل به‌طور موقت میل سرورهای خودشان را برای درامان‌بودن از تهدیدات آن غیرفعال کردند.

این ویروس که از طریق Out Look بین کاربران منتشر می‌شد، با آلوده‌کردن سیستم‌ها، پنجاه نفر از فهرست ایمیل‌ آن‌ها را انتخاب و برایشان ایمیل مشابهی را ارسال می‌کرد. این ویروس از نمونه‌های پلی‌فرمیک محسوب می‌شود که شناسایی آن برای ضدویروس‌ها معمولاً به دشواری انجام می‌شود

Love

یکی از معروف‌ترین بدافزارهای جهان که در سال ۲۰۰۰ جنجال بسیار زیادی به پا کرد و بیش از میلیون‌ها کامپیوتر را در سراسر دنیا آلوده کرد، ویروس عشق بود! شاید بتوان گفت این ویروس به‌نوعی رکورددار محسوب می‌شود.

این کرم اینترنتی که از طریق ایمیل شیوع پیدا می‌کرد، در موضوع نامه، عنوان «I LOVE YOU» را وارد می‌کرد و در ضمیمه آن فایل آلوده را قرار می‌داد

 

 

 

درويشي بازدید : 131 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)















شرکت اپل یک شرکت چند ملیتی است که در دره سیلیکون کالیفرنیا واقع شده و در زمینه طراحی و تولید محصولات الکترونیکی و نرم‌افزارهای کامپیوتری فعالیت دارد. میزان درآمد اپل در سال 2010 با 49400 کارمند مبلغی معادل 23,65 ميليارد دلار آمریکا بوده است.در اول آوریل سال ۱۹۷۶ اپل توسط دو جوان خوش ذوق و بلند پرواز به نام‌های استیو جابز و استفان وزنیاک که در آرزوی ایجاد تحولاتی عظیم در دنیا بودند، متولد شد. جابز و وزنیاک در سال 1970 در یک کمپ کار تابستانی که از سوی شرکت HP برگزار شده بود، با یکدیگر آشنا شدند. جابز که در طول آشنایی با وزنیاک متوجه توانایی‌های او در علم کامپیوتر شده و از قابلیت خود در تجارت و بازاریابی مطلع بود تصمیم گرفت تا دوست خود را برای تاسیس یک شرکت کامپیوتری متقاعد کند. بعد از موافقت وزنیاک آن‌ها برای راه‌اندازی شرکت به یک سرمایه اولیه احتیاج داشتند و هر کدام تلاش کردند تا آن را به نوعی تهیه کنند. استیو با فروش ولکس واگن و وزنیاک با فروختن ماشین حساب HP خود، هردو باهم توانستند مبلغ 1250 دلار فراهم کنند و کارشان را از اتاق خواب خانه جابز آغاز کردند.

 

 

 

درويشي بازدید : 137 یکشنبه 1391/03/07 نظرات (0)





























مهم ترین هک های صورت گرفته در سال ۹۰

گروه‌های هکری در سال‌های اخیر همپای سایت‌ها و شبکه‌های جدید، فعالیت می‌کنند و مشخص نیست که ...

گروه‌های هکری در سال‌های اخیر همپای سایت‌ها و شبکه‌های جدید، فعالیت می‌کنند و مشخص نیست که دقیقا به سراغ کدام گروه، حزب و یا تکنولوژی می‌روند؛ در این گزارش به مهم‌ترین هک‌های انجام شده در سال ۹۰ پرداخته شده است.


به گزارش ایسنا کارشناسان تاکید دارند که اگر پسورد ساده‌ای برای فایل‌ها انتخاب شود، درواقع راه برای هکرها باز گذاشته‌ شده و کاربران باید در انتخاب پسوردها دقت کنند.

* ۲۵ میلیون کاربر پلی استیشن هک شدند

پس از گذشت حدود دو هفته از بروز اختلال در شبکه پلی‌استیشن، شرکت سونی اعلام کرد براساس جدیدترین بررسی‌ها ممکن است هکرها اطلاعات شخصی ۲۴٫۶ میلیون کاربر دیگر را به سرقت برده باشند.

شبکه پلی استیشن دارای ۷۷ میلیون کاربر در سراسر جهان است؛ حمله هکرها به این شبکه در تاریخ ۱۶ و ۱۷ ماه آوریل ۲۰۱۱ صورت گرفت اما شرکت سونی این موضوع را در تاریخ ۲۶ ماه آوریل به اطلاع کاربران رساند.

*هکرهای چینی جی‌میل را هک کردند

وبلاگ The Contagio security blog در ماه فوریه شواهدی داشت که حملاتی از سوی هکرها به اکانت‌های جی‌میل دولتی و نظامی آمریکا صورت گرفته است.

البته دولت چین هرگونه حمایت از این هکرها را رد کرده است. این اکانت‌ها شامل اکانت‌های فعالان حقوق بشر چین، کارمندان بلندپایه دولت آمریکا و کارمندان نظامی آمریکا می‌شود.

گوگل نحوه هک شدن را به‌صورت راهنمایی کاربران به وب سایت جعلی برای گرفتن شناسه کاربری و رمز عبور توضیح داد. همچنین هکرها با استفاده از سیستم فوروارد اتوماتیک گوگل، جی‌میل را هک کرده‌اند.

*وب‌سایت سونی در اروپا هک شد

چندی پیش سونی اعلام کرد که در تازه‌ترین حمله هکرها به تاسیسات آنلاین این شرکت، یک وب‌سایت فرعی سونی در اروپا هک شد.

به گفته سخنگوی سونی در توکیو، هیچ اطلاعات محرمانه‌ای به سرقت نرفته یا در اینترنت منتشر نشده است و هکرها به این وب‌سایت رخنه کرده‌اند اما اطلاعاتی که توسط هکرها کپی شده همان اطلاعاتی است که در وب سایت کمپانی در دسترس همه هست.

هم‌چنین حملات گسترده هکرها به تاسیسات آنلاین سونی از اواسط ماه آوریل شروع شده و باعث ضرر چند میلیارد دلاری این شرکت و کاهش ۲ درصدی ارزش سهامش شد.

*وب‌سایت مجلس سنای آمریکا هک شد

 

 

درويشي بازدید : 174 یکشنبه 1391/03/07 نظرات (0)

گوگل‌درایو چیست؟
هسته گوگل‌درایو بسیار به دراپ‌باکس شبیه است؛ شما این نرم‌افزار را روی یک دستگاه که ویندوز ، Mac OS X، اندروید یا iOS (البته بزودی برای iOS) اجرا می‌کند نصب می‌کنید.
آن دستگاه یک پوشه خاص گوگل‌درایو که فایل‌ها را با یک mirror که به‌طور آنلاین ذخیره می‌کند ایجاد می‌کند. اگر شما یک فایل یا پوشه جدید را کپی یا ذخیره کرده یا اگر فایلی را در سایت گوگل‌درایو آپلود کنید، این فناوری به‌طور خودکار آن را در تمام محل‌های گوگل‌درایو قرار می‌دهد.البته شما به یک اتصال شبکه برای دیدن فایل‌ها احتیاج خواهید داشت.
همان‌طور که کاربران دراپ‌باکس اذعان کرده‌اند، این فناوری بسیار پرکاربرد است زیرا می‌توانید در هرجا از آن استفاده کنید.

برتری گوگل نسبت به دراپ‌باکس این است که ابتدا پنج گیگابایت فضای رایگان ارائه می‌کند. البته برای داشتن 25 گیگابایت، ماهانه 2.49 و برای 100 گیگابایت ماهانه 4.99 دلار باید پرداخت کنید.
این مبالغ بسیار بیشتر از قیمت‌های فعلی گوگل برای درخواست فضای اضافی در پیکاسا و گوگل‌داکس است.

در حال حاضر رقبای بسیاری برای گوگل‌درایو وجود دارد؛ به‌عنوان مثال باکس، SugarSync، محل ذخیره‌سازی Mozy، iCloud از شرکت اپل، ابر خلاقانه ادوبی که بزودی به بازار عرضه خواهد شد، Yandex و اسکای‌درایو مایکروسافت که اخیرا فضای رایگان خود را برای مشتریان جدید از هفت گیگابایت به 25 گیگابایت افزایش داده است.

هر چند این موارد در مقایسه با گوگل‌درایو گزینه‌ای مناسب است ولی گوگل‌درایو فقط یک گزینه ساده نیست.

یکپارچگی با گوگل‌داکس
گوگل‌درایو تنها یک سرویس همگام‌سازی و به‌اشتراک‌گذاری نیست. در واقع صورت جدیدی از گوگل‌داکس است؛ یک جایگزین برای فهرست اسناد که برای محاسبات ابری نقش مدیر فایل را ایفا می‌کند.

شاید گوگل‌داکس برای همه مناسب نباشد ولی ابزاری قدرتمند و مفید برای افرادی است که مدت زیادی را آنلاین سپری می‌کنند یا آنهایی که نیاز دارند با همکاران خود روی اسناد و برخی فایل‌ها به طور اشتراکی کار کنند. همچنین یک جایگزین بسیار خوب برای مایکروسافت آفیس به‌شمار می‌آید.

با استفاده از گوگل‌درایو راحت‌تر می‌توانید آفیس را کنار بزنید. اگر چند گیگابایت فایل و نوشته‌های قدیمی داشته باشید، با کپی کردن آنها در پوشه گوگل‌درایورایانه‌‌تان یا آپلود آنها در وب‌سایت گوگل‌درایو می‌توانید آن آرشیو را به کارهای اخیرتان وصل کنید و براحتی در گوگل‌درایو خود جستجو کنید.

از آنجا که گوگل‌درایو اسامی فایل‌ها را در درایو سخت سیستم شما کپی می‌کند، سیستم ویندوز یا مک شما می‌تواند آنها را جستجو و پیدا کند. اما در حال حاضرمحتوای فایل‌ها اندیس‌گذاری نمی‌شود؛ البته گوگل روی این مساله نیز کار می‌کند.

در حال حاضر دسترسی آفلاین به اسناد گوگل‌داکس به دیدن فایل‌ها و نه ویرایش آنها محدود می‌شود، ولی در آینده‌ای نه‌چندان دور ویرایش آفلاین نیز میسر خواهد بود.
واسط جدید کاربری

این مساله که گوگل‌درایو ظاهر جدید گوگل‌داکس است شاید برخی کاربران داکس را سردرگم کند. تمام فایل‌هایی که شما از فهرست اسناد خود مخفی کرده‌اید به صفحه اصلی پوشه و فهرست اسناد گوگل‌درایو شما باز خواهد گشت. 

 

 

 

درويشي بازدید : 109 یکشنبه 1391/03/07 نظرات (1)

روزی را تصور کنید که می‌توانید فیلم مورد علاقه خود را بر روی آستین پیراهنتان تماشا کنید و یا ایمیلتان را بر کف دستتان چک کنید. ظاهراً این روز چندان دور نیست.

به کمک فناوری‌هایی که اصطلاحاً به آنها فناوری‌های پوشیدنی می‌گویند، می‌توان این رویاها را به واقعیت تبدیل کرد.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، این فناوری‌های در چند سال اخیر توجه شرکت‌ها و دانشمندان دنیای آی‌تی را به خود جلب کرده و آنها هم اکنون در حال مطالعه و تولید چنین فناوری‌هایی هستند.

در تازه‌ترین مورد شرکت آدافروت اینداستریز (
Adafruit Industries)، یکی از تولیدکنندگان مطرح در این حوزه از تولید یک پلت‌فرم سخت‌افزاری الکترونیکی خبر داده است که از آن می‌توان در تولید فناوری‌های پوشیدنی استفاده کرد.

شرکت آدافروت این پلت‌فرم سخت‌افزاری ۱.۷۵ اینچی را فلورا نامیده و گفته به کمک این پلت‌فرم می‌توان فناوری‌های پوشیدنی با صفحات نمایش بیش از هزار مگاپیکسلی ساخت و آنها را بر روی لباس افراد تعبیه کرد.

مبدع این پلت‌فرم سخت افزاری لیمور فراید است که از او به عنوان يكي از «تأثیرگذار‌ترین زنان در دنیای فناوری» یاد می‌کنند.
او که عضو تیم تحقیقاتی دانشگاه‌ ام‌آی‌تی در زمینه فناوری‌های پوشیدنی نیز هست، در مصاحبه‌اش با وب سایت 
Zdnet گفته است جهانی را پیش‌بینی می‌کند که در آن مردم کیف‌هایی به دست می‌گیرند که می‌توانند بر روی آن متن‌ها و ویدئوهای مورد علاقه‌شان را ببینند و یا بر روی تی‌شرت خود یک تلویزیون نصب کنند.

 

درويشي بازدید : 102 یکشنبه 1391/03/07 نظرات (0)

کدام کشورها در چه چیزی رکورددار هستند؟

 

مناطق مختلف جهان از ویژگی‌های گوناگونی برخوردارند و قادر به پرورش استعدادهای خود در زمینه‌های بخصوصی هستند.

تلگراف در گزارشی به بررسی دلیل برتری برخی کشورها بر برخی از حوزه‌ها از پزشکی گرفته تا ریاضیات و آشپزی پرداخته است؛ تحلیلی که البته تا حد زیادی، سلیقه‌یی و بازتاب دهنده نظرات نویسندگان این رسانه انگلیسی است؛ با این حال خواندن این گزارش شاید چندان هم خالی از فایده نباشد.

آشپزی: نروژ و سوئد

طی ۱۰ سال گذشته کشور نروژ بر دو رقابت بسیار مورد توجه آشپزی جهان یعنی «المپیک آشپزی» و «بوکیز دور»‌ تسلط داشته است. با توجه به سه امتیاز مدال طلا، دو امتیاز نقره و یک امتیاز برنز، نروژ تاکنون با ۱۴ امتیاز در صدر جدول بوده و سوئد ۱۳ امتیازی و فرانسه ۱۱ امتیازی پس از آن قرار دارند.

آرایش مو و زیبایی‌درمانی: فرانسه و کره

طبق آمار رقابت دوسالانه بین‌المللی ورلدااسکیل(مهارت جهانی)، فرانسه در قرن گذشته توانسته جایگاه اول بهترین آرایش مو را به دست آورد که در پی آن کشورهای کره جنوبی و فنلاند قرار می‌گیرند.

طیق این گزارش در سال‌های اخیر نیز درمانگران زیبایی انگلیسی در میان بهترین‌ها قرار داشته‌اند.

سوادآموزی و توان محاسباتی: شانگهای چین

نتایج بررسی‌های اخیر در مورد سواد ریاضیاتی نوجوانان ۱۵ ساله شانگهای توسط برنامه ارزیابی بین‌المللی دانش‌آموزان نشان‌دهنده دستاوردهای بسیار جالب و چشمگیری بوده است.

این پژوهش که در ۶۵ کشور و منطقه در سراسر جهان انجام شده بود، نشان داد که بیش از ۲۵ درصد دانش‌آموزان چینی در سطح بالا بوده و قادر به حل مسائل پیچیده ریاضیاتی هستند. در بخش خوانش نیز ۱۹ درصد از دانش‌آموزان ۱۵ ساله شانگهای توانستند به امتیاز بالا دست یابند. در حالی‌که میانگین سایرین حدود هشت درصد بود.

این دستاورد احتمالا به دلیل نظم و انضباط بالای مدارس چینی و استفاده از شیوه یادگیری طوطی‌وار است.

معماری: انگلستان

در قرن حاضر انگلیس توانسته جوایز بیشتری را در رقابت «پریتزکر» و مدال‌های طلای سلطنتی معماری نسبت به کشورهای دیگر مانند سوئیس و هلند دریافت کند. «هری ریچ»، مدیر اجرایی موسسه سلطنتی معماران، دلیل موفقیت انگلیس را آموزش معماری این کشور دانسته است که به وسعت فکر دانشجویان کمک می‌کند.

همچنین این کشور از دانشجویان خارجی زیادی در این رشته برخوردار بوده و حدود ۲۸ درصد از ورودی‌های این رشته غیر انگلیسی هستند.

 

درويشي بازدید : 93 یکشنبه 1391/03/07 نظرات (0)












 










دیلی میل : اگر نمی توانید حتی لحظه ای از لپ تاپتان جدا شوید این اختراع جدید کاملا مناسب شماست. یک زوج هلندی شلوار جینی را اختراع کرده اند که به اصطلاح لپ تاپ معنی تازه ای بخشیده است.

این جین جدید که دلبر و نقاب دار نام دارد یک کی بورد با کارایی کامل، موس و اسپیکر بروی بخش بالایی خود دارد. ساخت آن به سفارش شرکت «نیووی هرن» و طراحی آن توسط اریک دی نیجس و تیم اسمیت صورت گرفته است.

 

یک زوج هلندی شلواری اختراع کرده اند که بروی خود کی بورد، موس و اسپیکر دارد

دی نیجس به وب پرو نیوز گفته است: «این ابزارها سنگین نیستند، کیبود تاشو است و اسپیکرها کوچکند، موس آن هم اندازه ی کوچکی دارد و این شلوار فقط کمی سنگین تر از جین های معمولی است. ایده ی اولیه این بود که وقتی کاربر مقابل لپ تاپ می نشیند نیازی به شلوغ شدن میز کارش نداشته باشد

 

این جین از طریق سیستم بی سیم به رایانه متصل می ماند و کاربر می تواند حین کار با کامپیوتر راه برود. موس با سیمی کشسان به شلوار متصل شده است

این جین ها طرح جدیدی دارند و جیب عقبشان به شکلی طراحی شده که موس در آن جا بگیرد، جائیکه سیمی کشسان آن را نگه می دارد.
آنها از طریق فناوری بی سیم به کامپیوتر متصل می مانند و اگر به مرحله ی تولید عمده و فروش برسند قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار خواهند داشت.
دی نیجس اضافه می کند: «این پروژه بسیار پیچیده است و ما در حال حاضر پول کافی برای رساندن آن به مرحله ی فروش عمده نداریم»

 

 

 

 

درويشي بازدید : 102 یکشنبه 1391/03/07 نظرات (0)

 








كريس انجل كيست؟

كريستفر نيكولاس سارانتاكوس (به انگليسي: Christopher Nicholas Sarantakos) متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۶۷ (ميلادي) كه بيشتر با نام هنري خويش كريس اينجل شناخته مي‌شود، يك ساحر، شعبده‌باز، گريزكار٬ موسيقي‌دان و بدل‌كار آمريكايي است. او بيشتر به خاطر اجراي برنامه تلويزيوني خود ذهن عجيب كريس اينجل شناخته مي‌شود.

دوران كودكي
«
كريس» با علاقه فراوان به موسيقي و شعبده بازي بزرگ شد و از كودكي ساز مي‌نواخت. در سن هفت سالگي وقتي كه خاله اش "استلاً اولين حقه كارت بازي را به او نشان داد به جادوي شعبده بازي علاقمند شد و از آن پس هر بار كه خاله اش به خانه آنها مي‌آمد حقه‌اي تازه به او نشان مي‌داد و كريس آنقدر اصرار مي‌كرد تا نحوه انجام آن را ياد بگيرد.

نام پدرش «جان سارانتاكوس» است و مادرش « دميتراً از شهر تاريخي و افسانه‌اي »ميثتراً در يونان است . دو برادر بزرگتر از خود به نامهاي « كاستاً و »جي.دي" و يك خواهر و برادر نا تني دارد.

كريس به همراه مادر و دو برادرش

يكي از بزرگترين قهرمانان زندگي اش پدرش بوده‌است كه در سال ۱۹۹۸ بر اثر سرطان شكم درگذشت.

حرفه :

به اقرار خودش از سن ۷ سالگي در حال انجام تردستي و چشم بندي بوده‌است و از سن ۱۸ سالگي نام هنري خود را «كريس انجل» انتخاب كرد.

در سال ۱۹۹۸ برنامه‌اي به نام «جهان فريب » را در ميدان مديسون شهر نيويورك اجرا كرد و پس از آن تا سال ۲۰۰۳ در تاتر «برادوي» نيويورك شوي خود را به نام« Criss Angel Mind Freak» ادامه داد.

در سالهاي ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ به عنوان جادوگر سال توسط IMS برگزيده شد.

در سال ۲۰۰۵ توسط آكادمي هنرهاي جادوگري به عنوان بهترين جادوگر سال انتخاب شد.

در بسياري از برنامه‌هاي تلويزيوني اش اسرار چشم بندي و تردستي را افشا كرده‌است و در سال ۲۰۰۷ كتاب خود را به نام «Mindfreak: Secret Revelations »منتشر كرد كه پرفروشترين كتاب سال شد.

براي مدت ۱۰ سال و براي ۴۶۰۰ اجرا با شركت MGM و همچنين Luxor در لاس وگاس قرارداد دارد .

همچنين شوي زنده خود تحت عنوان « ايمان» را در سيرك جهاني Cirque du Soleil نيز پيش رو دارد كه از اكتبر امسال افتتاح مي‌شود.
در جولاي سال ۲۰۰۷ شبكه NBC «كريس انجل» را دعوت به همكاري با Uri Geller كرد به عنوان قاضي و داور برنامه مستند «پديده»(Phenomenon).

مستند پديده :

مستند «پديده» در جستجوي بزرگترين «فكرخوان»(Mentalist=كسي كه قدرتهاي روحي و ذهني فوق العاده دارد) سال بود. كريس انجل پيش از شركت به عنوان داور علنا در مصاحبه خود با مجري CNN اظهار كرد :

« هيچ انساني تا جايي كه من مي‌دانم قدرت خارق العاده نداشته و نمي‌تواند اعمال ماوراءالطبيعه انجام دهد يا با مردگان صحبت كند و دقيقا براي اثبات همين مسئله پذيرفتم كه به عنوان داور در اين برنامه شركت كنم . بنابراين هر كسي وانمود كند كه چنين توانايي‌هايي دارد بلافاصله در برنامه زنده او را گرفتار خواهم كرد».

در شوي ۳۱ اكتبر كارشناس ماوراءالطبيعه به نام « جيم كالاهان» در برنامه زنده دست به احضار روحي زد و ادعا كرد كه اين روح با او از اسرار پنهان سخن مي‌گويد و ظاهرا با كمك آن روح توانست محتواي داخل جعبه‌اي قفل شده را حدس بزند. اگرچه كار او با تشويق داور ديگر برنامه «اوري گلر» همراه بود اما «كريس انجل» آن را «مسخره بازي» خواند و ۲پاكت را از جيب خود بيرون آورده از «جيم كالاهان» خواست تا با كمك آن روح محتواي داخل پاكت را حدس بزند. وقتي جيم كالاهان از اين كار عاجز ماند دست به پرخاشگري زد و شبكهNBC به ناچار برنامه را موقتا قطع كرد.

پس از آن اتفاق كريس انجل محتواي يكي از دو پاكت را در قسمت ديگري از مستند «پديده» افشا كرد و داخل پاكت نوشته شده بود « ۱۱ سپتامبر» و انجل صراحتا گفت كه

«اگر كسي واقعا چنين قدرتهايي داشت مي‌توانست حادثه شوم ۱۱سپتامبر را در نيويورك پيش بيني كرده و از كشته شدن هزاران نفر جلوگيري كند در حاليكه حقيقت اين است كه هيچ بشري نمي‌تواند از آينده و يا اسرار پنهان خبري داشته باشد!».

محتواي پاكت دوم قرار است در سري جديد برنامه تلويزيوني او كه از ۳ هفته پيش آغاز شد افشا گردد.

Criss Angel Mindfreak:
عنوان شوي تلويزيوني كريس انجل است كه از سال ۲۰۰۵ روي آنتن رفت . كريس تهيه كننده و كارگردان و ستاره اين برنامه‌است كه هر بار به ميان مردم مي‌رود و دست به كارهاي پيش بيني نشده مي‌زند از جمله

« راه رفتن روي آب»-

« پرواز كردن بر بالاي هتل لاكسور» -

درويشي بازدید : 112 یکشنبه 1391/03/07 نظرات (0)














سلنا ماری گومز (به انگلیسیSelena Marie Gomez) (زاده ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده اهل آمریکا است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی جادوگران سرزمین لرزان از شبکه دیزنی به شهرت رسیده است. وی بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم های تلویزیونی شروع کرد.

او عضو اصلی گروه سلنا گومز اند د سین است و تا به امروز سه آلبوم استودیویی با نام های ببوس و بگو، سالی بی باران و وقتی خورشید غروب می کند را منتشر کرده است. او موسیقی متن فیلم های tinker bell ،wizards of waverly place ، داستان دیگر سیندرلا و بلرزانش را خوانده است. وی در سال ۲۰۰۸ سفیر سازمان یونیسف شد.

 

زندگی شخصی

نام مادر وی مندی تیف بوده و اصلا ایتالیایی تبار است. مادر گومز دارای سابقه بازیگری نیز بوده پدر وی، ریکاردو گومز، اصلیت مکزیکی دارد. پدر و مادر سلینا وقتی که وی ۵ ساله بوده از هم جدا شدند. مادر وی دوباره در سال ۲۰۰۶ ازدواج کرد. سلنا دیپلم دبیرستان خود را در می ۲۰۱۰ از طریق تحصیل در منزل دریافت کرد. او مسیحی کاتولیک است و در سن ۱۲ سالگی حلقهٔ خلوص مسیحیان (Purity ring) را بدست کرد ولی در سال ۲۰۱۰ آن را دراورد. پنج سگ نجات یافته دارد و خود را «عاشق حیوانات بزرگ» می داند. او دوست دختر جاستین بیبر، خواننده و ترانه سرای اهل کانادا است.

فعالیت های شغلی

سلنا گومز، فعالیت های بازیگری، خوانندگی، نوازندگی و همچنین شاعری و دوبلری یک کارتون به اسم هورتون را دارد. بازی در نقش مری سانتیاگو در فیلم another cinderella story و رقصیدن زیبا و بی نظیر وی همراه با اندرو سیلی، موجب شد تا وی شهرت بسیار خوبی پیدا کند. اکنون وی به یکی از بزرگ ترین ستارگان جوان امریکا تبدیل شده است.

بازیگری

سلنا گومز، ۲۰۰۷

وی شغل بازیگری خود را در سن ۷ سالگی با بازی در فیلم بارنی و دوستان اغاز کردهسپس عهده دار نقش مکملی در فیلم بازی تمام شده شد. در سال ۲۰۰۴ استعداد وی مورد توجه عوامل شبکه والت دیزنی قرار گرفت وی ابتدا به عنوان بازیگر مهمان در چند فیلم از جمله هانامونتانا Hannah Montana و مجموعه زندگی زاک وکدی The Suite Life of Zack & Cody بازی کرد. سپس عهده دار نقش اصلی در مجموعه Wizards of Waverly Place شده حضور وی در مجموعه Disney Channel movie در سال ۲۰۰۹ سبب شد تا این مجموعه به بیش از۱۱٫۴ میلیون بیننده در اولین قسمت خودش دست یابد. از دیگر کارهای وی، بازی در نقش اول another cinderella story و بازی در نقش اول فیلم princess protection که نقش اول را با demi lovato با هم بازی می کردند. وی فیلمی به نام Ramona and Beezus که Joey King در آن نقش Ramona و سلنا نقش خواهر بزرگترش Beezus را بازی می کند. این فیلم سینمایی برگرفته از رمان های متعدد Ramona & Beezus ساخته شده است که به تازگی نیز به روی پرده رفته است. monte carlo فیلم دیگری است که در تابستان ۲۰۱۱ به روی پرده رفت. فیلم مونت کارلو که با کیتی کسیدی وleighton meester اول جولای به روی پرده سینما رفت و تقریبا بعد از یک هفته با ۷،۶۰۰،۰۰۰ میلیون دلار فروش رتبهٔ پنجم را به دست آورد.در فوریه ۲۰۱۲ بازیگری فیلم hotel Transylvania به جای مایلی سایرس به سلنا گومز داده شد.درفیلم spring breakers که جیمز فرانکو و ونسا هاجنز هم در آن بازی میکنند قرار است نقشی منفی داشته باشد.

 

درويشي بازدید : 139 شنبه 1391/03/06 نظرات (0)


با گوگل و دلیل موفقیت آن بیشتر آشنا شوید

 

با گوگل و دلیل موفقیت آن بیشتر آشنا شوید
 

عکس گوگل   

 

برای آن ها که غرق در دنیای کامپیوتر و اینترنت هستند شاید باور این نکته سخت باشد که گوگل از سال ۱۳۷۷ تاسیس شده است. درحالی که شاید به اندازه عمرش و حتی بیش از آن در ذهن ما سابقه حضور دارد و خیلی از ما زندگی روزانه مان در فضای مجازی با جست و جو در گوگل معنا پیدا می کند.

به گزارش ایران ویج ، گوگل را واقعا می شود جزو برندهای سرآمد در میان برندهایی دانست که به قول معروف، یک شبه ره صد ساله رفته اند و نامی ماندگار در ذهن همه شده اند.

این «همه» که می گوییم در مقیاس جهانی است. جالب این جاست که گوگل به این موفقیت عجیب و غریبی هم که طی این سال ها به دست آورده است، راضی نیست و حالا در تکنولوژی تلفن های همراه و تبلت و حتی تلویزیون، حرف هایی برای گفتن دارد.

بررسی موفقیت های این برند از این جهت مهم است که می تواند به عنوان الگویی تجاری، موردتوجه مدیران و بازرگانان جوان کشورمان قرار بگیرد. همان هایی که هر روز بیش از دیروز اهمیت حضور در فضای مجازی را درک می کنند و در اندیشه گسترش کسب و کار بومی خود به فضای نت هستند. اگر دنبال بازاریابی موفق اینترنتی هستند این پرونده واقعا به دردتان می خورد.

● همه فن حریف

شرکت گوگل یک شرکت فعال در عرصه جست و جوی اینترنتی و تکنولوژی تبلیغات است که در تاریخ ۴ سپتامبر سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. به گزارش برترین ها این شرکت در عین حال در زمینه عکس، اخبار، نقشه ها، ویدئوها و برنامه هایی که از سوی خود گوگل ساخته شده اند، هم فعالیت می کند. گوگل پربیننده ترین سایت اینترنتی دنیاست و به حدی در سراسر دنیا محبوب است که در زبان انگلیسی حتی فعل
to google به معنای جست و جو در اینترنت هم به وجود آمده است.

این فعل هم چنین در زبان های دیگر دنیا هم معادله های مشابهی پیدا کرده است. یکی از ویژگی های خاص گوگل این است که این سایت در تاریخ های مشخصیف شکل لوگوی اصلی خود را به مناسبت رویدادی که در آن تاریخ رخ داده، تغییر می دهد. لوگوی گوگل در این شرایط
doodle نامیده می شود.

شرکت گوگل توسط لری پیج و سرگئی برین تاسیس شد که در دانشگاه استنفورد به عنوان داوطلب
phd حضور داشتند و به آن ها لقب «پسران گوگل» اطلاق شده است. به گزارش برترین ها اولین فروش سهام گوگل در سال ۲۰۰۴ صورت گرفت. البته پیج، برین و اریک اشمیت قرار گذاشته اند که تا سال ۲۰۲۴ میلادی کنار هم مدیریت گوگل را عهده دار باشند. مقر شرکت گوگل از سال ۲۰۰۶ تاکنون در ماونتین ویو کالیفرنیاست. این شرکت هدف اصلی خود را از ابتدا سازماندهی اطلاعات جهانی و امکان دتسرسی ساده عموم به این اطلاعات عنوان کرده بود. گوگل روزانه بیش از یک میلیارد درخواست جست و جو دارد.

دلیل رشد سریع گوگل، محصولات زنجیره ای و شریک شدن با شرکت های دیگر بود. رشکت گوگل سرویس هایی همچون ایمیل جی میل و شبکه های اجتماعی اورکات و گوگل پلاس را شامل می شود و برنامه هایی همچون مرورگر وب گوگل کروم، ویرایشگر تصویر پیکاسا و سیستم پیام رسانی فوری گوگل تاک به کاربران خود پیشنهاد می دهد.

این شرکت روی سیستم عامل موبایل اندروید نظارت دارد. گوگل به عنوان دومین برند باارزش دنیا از سوی برندز معرفی شده و البته شیوه تجارت این شرکت و خدمات آن، انتقادهایی درمورد عدم رعایت حفظ حریم خصوصی، کپی رایت و سانسور را به گوگل وارد کرده است.


درويشي بازدید : 108 شنبه 1391/03/06 نظرات (1)

 

یکی از برنامه‌های همیشه حاضر در نسخه‌های مختلف ویندوز، Calculator یا ماشین حساب ویندوز است. در ویندوز ۷، این ماشین حساب با تغییراتی همراه بوده و تا حدودی پیشرفته‌ تر شده است. با این حال بسیاری از کاربران از قابلیت‌ های مختلف و جدید ماشین حساب ویندوز ۷ بی‌اطلاعند. در این ترفند قصد داریم به معرفی ۴ ترفند جالب در ماشین حساب ویندوز ۷ بپردازیم. از جمله این ترفندها می توان به محاسبه اختلاف بین دو تاریخ خاص، افزودن یا کسر تعداد روزها نسبت به یک تاریخ خاص، محاسبه مبلغ اجاره یا رهن و محاسبه میزان مصرف سوخت خودرو در ماشین اشاره کرد. پس اگر کنجکاو شدید که چطور این موارد در ماشین حساب گنجانده شده در ادامه ترفند با ما همراه باشید. در ابتدا بایستی بدانید برای اجرای ماشین حساب ویندوز، کافی است در منوی Start عبارت Calculator را وارد نمایید و برنامه Calculator را اجرا نمایید!

۱٫ محاسبه اختلاف بین دو تاریخ خاص
فرض کنید قصد دارید اختلاف بین دو تاریخ یا رویداد خاص را در قالب تعداد سال، ماه، هفته و روز محاسبه نمایید. به عنوان مثال قصد دارید بدانید از روز تولدتان تا امروز، چند سال، چند ماه، چند هفته و چند روز می‌گذرد.
برای این کار از منوی View بر روی Date calculation کلیک کنید.
اکنون در قسمت From تاریخ نخست (مثلاً تاریخ تولدتان) و در قسمت To تاریخ دوم (مثلاً تاریخ امروز) را انتخاب نمایید. سپس بر روی دکمه Calculate کلیک کنید.
در نهایت این اختلاف را در دو قالب مشاهده خواهید کرد (یکی بر اساس تعداد سال، ماه، هفته و روز و دیگری بر اساس مجموع روزها).

۲٫ افزودن یا کسر تعداد روزها نسبت به یک تاریخ خاص
فرض کنید قصد دارید بدانید ۵ سال و ۴ ماه و ۱۷ روز دیگر دقیقاً چه روزی خواهد بود؟ یا اینکه ۲ سال و ۴ ماه و ۱۲ روز قبل چه روزی بوده است؟ در این زمان هم می‌توانید از ماشین حساب ویندوز ۷ کمک بگیرید و با کسر یا افزودن سال، ماه یا روز از یک تاریخ خاص، تاریخ مورد نظر خود را به دست آورید.
بدین منظور از منوی View بر روی Date calculation کلیک کنید.
حالا در منوی موجود گزینه Add or subtract days to a specified date را انتخاب کنید.
در قسمت From تاریخ اولیه (مثلاً امروز) را انتخاب نمایید.
انتخاب گزینه Add برای افزودن و گزینه Subtract برای کسر از تاریخ مورد نظر استفاده می‌شود. با وارد کردن مقادیر Month، Year و Day نیز می‌توانید به ترتیب سال، ماه و روز را از تاریخ مورد نظر خود اضافه یا کسر کنید.
با کلیک بر روی دکمه Calculate تاریخ نهایی نمایش داده خواهد شد.

۳٫ محاسبه مبلغ اجاره یا رهن
شما می‌توانید به وسیله ماشین حساب ویندوز ۷، مجهولاتی نظیر مبلغ پرداخت ماهانه، هزینه خرید، پیش‌ قسط و تعداد سال‌های اجاره یا رهن را محاسبه نمایید.
بدین منظور از منوی View به Worksheets رفته و Mortgage را انتخاب نمایید.
در قسمتی که عبارت Select the value you want to calculate درج شده است بایستی ابتدا مجهول خود را انتخاب نمایید.
در صورت انتخاب گزینه Monthly Payment مجهول ما پرداخت ماهیانه خواهد بود.
در قسمت Purchase price بایستی هزینه خرید کالا و در قسمت Down payment نیز مبلغ پیش‌ قسط را وارد نمایید.
در قسمت Term تعداد سال‌ها و در قسمت Interest Rate نیز درصد بهره را وارد می‌نماییم. با کلیک بر روی Calculate مجهول ما محاسبه خواهد شد. شما می‌توانید هر یک از موارد دیگر را به جای Monthly Payment به عنوان مجهول در نظر بگیرید.

درويشي بازدید : 195 شنبه 1391/03/06 نظرات (0)

آن‌چه باید در مورد «عملیات سری ۲» بدانید

 

داستان بازی در دو دوره زمانی اتفاق می افتد که یکی از آن ها در سال ۲۰۲۵ است البته اکثریت زمان بازی در سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

این بازی به طور مستقیم دنباله Black Ops می باشد.

در پایان Black Ops احتمالا میسون ، John F. Kennedy را نکشته است و به نظر می رسد که او در قسمت دوم حضور دارد.

بخش دوم زمان بازی در اواخر دهه ۸۰ و در پایان جنگ سرد می باشد.

داستان بازی توسط فرانک وودز کاراکتر قسمت اول بازی که در حال حاضر تبدیل به یک پیرمرد شده روایت می شود ظاهرا او در Black Ops کشته نشده بود.

بازیکن در دهه ۸۰ در نقش شخصیت الکس میسون قرار خواهد گرفت.

این در حالیست که در سال ۲۰۲۵ ما کنترل دیوید میسون، پسر آلکس میسون را بر عهده داریم. رابطه پدر و پسر در قسمتی از داستان به هم گره می خورد.

داستان این بازی روایت گر دومین جنگ سرد بین چین و ایالات متحده است که با توجه به کمبود عناصر خاکی کمیاب برای ساخت دستگاه های پیشرفته و سلاح های نظامی روی می دهد.

داستان بازی احتمالا از یک وقایع واقعیست چین در حال حاضر کنترل ۹۵درصد از عناصر خاکی نادر در جهان را بر عهده دارد.

کارگردان بازی دیو آنتونی اعلام کرده است که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت خیالی ویکتور رزنوف داده شود و در اصل او یک شخصیت خیالی در تخیل بازیکن خواهد بود.

دیوید میسون را با نام Section در بازی صدا خواهند کرد.

دشمن اصلی بازی فردی به نام رائول منندز می باشد او در سال ۲۰۲۵ با توجه به روابط تیره ای که بین چین و ایالات متحده ایجاد شده با هک کردن و دیگرسلاح های رباتیک آن ها را در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

ماموریت سال ۱۹۸۰ کرونیکل در واقع آغازی برای شروع حرکات مندز می باشد.

داستان بازی با همکاری نویسنده شوالیه تاریکی و آغاز بتمن ، آقای David Goyer نوشته شده است.

حداقل وجود یک سرباز زن برای بازی تایید شده است او یک خلبان با نام اندرسون می باشد.

رئیس جمهور در سال ۲۰۲۵ هم یک زن خواهد بود و او را در ماموریت لس آنجلس مشاهده خواهید کرد.

بازی با استفاده از ضبط کردن حرکات بدن بازیگران به جای استفاده از تکنولوژی نسخه نمایشی برای هر دو بازیگران زن و مرد حرکات شخصیت ها را طبیعی تر خواهد کرد جیمز برنز هم نقش فرانک وودز را بر عهده دارد.

درويشي بازدید : 133 چهارشنبه 1391/03/03 نظرات (0)

 

كارت گرافیك در كامپیوتر شخصی دارای جایگاهی خاص است . كارت های فوق اطلاعات دیجیتال تولید شده توسط كامپیوتر را اخذ و آنها را بگونه ای تبدیل می نمایند كه برای انسان قابل مشاهده باشند. در اغلب كامپیوترها ، كارت های گرافیك اطلاعات دیجیتال را برای نمایش توسط نمایشگر ، به اطلاعات آنالوگ تبدیل می كنند. در كامپیوترهایLaptop اطلاعات، همچنان دیجیتال باقی خواهند ماند زیرا این كامپیوترها اطلاعات را بصورت دیجیتال نمایش می دهند.

اگر از فاصله بسیار نزدیك به صفحه نمایشگر یك كامپیوتر شخصی نگاه كنید ، مشاهده خواهید كرد كه تمام چیزهائی كه بر روی نمایشگر نشان داده می شود از "نقاط" تشكیل شده اند . نقاط فوق " پیكسل " نامیده می شوند. هر پیكسل دارای یك رنگ است . در برخی نمایشگرها ( مثلا" صفحه نمایشگر استفاده شده در كامپیوترهای اولیه مكینتاش ) هر پكسل صرفا" دارای دو رنگ بود: سفید و سیاه . امروزه در برخی از صفحات نمایشگر ، هر پیكسل می تواند دارای 256 رنگ باشد. در اغلب صفحات نمایشگر ، پیكسل ها بصورت " تمام رنگ "(True Color) بوده و دارای 16/8 میلیون حالت متفاوت می باشند. با توجه به اینكه چشم انسان قادر به تشخیص ده میلیون رنگ متفاوت است ، 16/8 میلیون رنگ بمراتب بیش از آن چیزی است كه چشم انسان قادر به تشخیص آنها بوده و به نظر همان ده میلیون رنگ كفایت می كند!

هدف یك كارت گرافیك ، ایجاد مجموعه ای از سیگنالها است كه نقاط فوق را بر روی صفحه نمایشگر ، نمایش دهند.

 

كارت گرافیك چیست ؟

یك كارت گرافیك پیشرفته، یك برد مدار چاپی بهمراه حافظه و یك پردازنده اختصاصی است . پردازنده با هدف انجام محاسبات مورد نیاز گرافیكی ، طراحی شده است . اكثر پردازنده های فوق دارای دستورات اختصاصی بوده كه به كمك آنها می توان عملیات گرافیك را انجام داد. كارت گرافیك دارای اسامی متفاوتی نظیر : كارت ویدئو ، برد ویدئو ، برد نمایش ویدئوئی ، برد گرافیك ، آداپتور گرافیك و آداپتور ویدئو است .

مبانی كارت گرافیك

بمنظور شناخت اهمیت و جایگاه كارت های گرافیك ، یك كارت گرافیك با ساده ترین امكانات را در نظر می گیریم . كارت مورد نظر قادر به نمایش پیكسل های سیاه وسفید بوده و از یك صفحه نمایشگر با وضوح تصویر 480 * 640 پیكسل استفاده می نماید. كارت گرافیك از سه بخش اساسی زیر تشكیل می شود :

-حافظه . اولین چیزی كه یك كارت گرافیك به آن نیاز دارد ، حافظه است . حافظه رنگ مربوط به هر پیكسل را در خود نگاهداری می نماید. در ساده ترین حالت ( هر پیكسل سیاه و سفید باشد ) به یك بیت برای ذخیره سازی رنگ هر پیكسل نیاز خواهد بود. با توجه به اینكه هر بایت شامل هشت بیت است ، نیاز به هشتاد بایت(حاصل تقسیم 640 بر 8 ) برای ذخیره سازی رنگ مربوط به پیكسل های موجود در یك سطر بر روی صفحه نمایشگر و 38400 بایت ( حاصلضرب 480 در 80 ) حافظه بمنظور نگهداری تمام پیكسل های قابل مشاهده بر روی صفحه ، خواهد بود .

-اینترفیس كامپیوتر . دومین چیزی كه یك كارت گرافیك به آن نیاز دارد ، روشی بمنظور تغییر محتویات حافظه كارت گرافیك است . امكان فوق با اتصال كارت گرافیك به گذرگاه مربوطه بر روی برد اصلی تحقق پیدا خواهد كرد. كامپیوتر قادر به ارسال سیگنال از طریق گذرگاه مربوطه برای تغییر محتویات حافظه خواهد بود.

-اینترفیس ویدئو . سومین چیزی كه یك كارت گرافیك به آن نیاز دارد ، روشی بمنظور تولید سیگنال برای مانیتور است . كارت گرافیك می بایست سیگنال های رنگی را تولید تا باعث حركت اشعه در CRT گردد. فرض كنید كه صفحه نمایشگر در هر ثانیه شصت فریم را بازخوانی / باز نویسی می نماید ، این بدان معنی است كه كارت گرافیك تمام حافظه مربوطه را بیت به بیت اسكن و این عمل را شصت مرتبه در ثانیه انجام دهد. سیگنال های مورد نظر برای هر پیكسل موجود بر هر خط ارسال و در ادامه یك پالس افقی sync ، نیز ارسال می گردد.عملیات فوق برای 480 خط تكرار شده و در نهایت یك پالس عمودی sync ارسال خواهد شد

درباره ما
دوستان حتما براي بهتر شدن سايت نظر دهيد تا بتوانيم هرچه بهتر سايت را اداره کنيم براي تبليغات در سايت و سوالات خود يا پيشنهاد مي توانيد با آي دي من تماس بگيريد (چت يا ايميل ) hacktohi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فروشگاه سایت
  • بهینه سازی وب سایت
  • خرید اینترنتی + سفارش پستی
  • سایت درج آگهی
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک خودکار
  • فروشگاه شاپرپست
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • شبکه ایرانی ایرامیت
  • تفریح و سرگرمی
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک هوشمند
  • زنجان
  • دانلود برنامه
  • اس ام اس عاشقانه
  • سرگرمی - مطالب جالب
  • کم نظیر
  • دایرکتوری تبادل لینک رزبلاگ
  • خدمات رايانه توحيد
  • داستان های جذاب و خواندنی
  • باکس 98
  • پاور تو کليک درآمد
  • تئو باکس درآمد کليکي
  • سايت کليکي
  • تبادل لینک و معرفی لینکها توپ
  • تبادل لینک سه طرفه
  • تبادل لینک رایگان
  • دیکشنری آنلاین
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • بازی فکری
  • فال روزانه|آپدیت نود32|دانلود آهنگ جدید|عکس جدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • دوستیابی ایرانی
  • گروه سرگرمی روزنه
  • فروشگاه
  • درج آگهی رایگان
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تور کیش
  • تبادل لينک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • کسب درآمد
  • گرافيک
  • افزایش بازدید
  • شارژ
  • تبادل لینک رایگان
  • دنا پيکس
  • مقالات عمران
  • خرید ساعت مچی
  • مهرناز
  • فروشگاه اینترنتی
  • درآمد ميليوني با فروشگاه رايگان
  • انجمن مانیتورینگ سایتهای کلیکی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما چه سايتي را دوست داريد؟
    چه مطالبي بيشتر در سايت قرار بگيرد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 203
  • بازدید کلی : 19,759
  • کدهای اختصاصی
    سیستم همکاری در فروش ملی مارکت

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    مترجم سایت

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

     

    پی باکس پارسیان باکس تبلیغات کلیکی و کسب درآمد - بیشترین پورسانت کلیک در بین سایت های تبلیغاتی