loading...
nem
درويشي بازدید : 188 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (0)















امیر حسین مقصودلو

نام : امیر حسین

نام فامیل : مقصود لو

لقب : تتلو ( از خود ساختگیه وخواسته یه لقب تک انتخاب کنه که فقط تو دنیا یکی باشه)

تاریخ تولد : 1362/6/30

امیر مقصود لو معروف به تتلو در شهر تهران در ساله 1362 به دنیا اومده و از سال 1379 با موسیقی رپ اشنا شده ( قبلش یه 2 سالی پاپ میخونده ) و در سال 1380 با سفر به دبی و اشنا شدن با شاهرخ تونست سبک ار ان بی رو به صورته کامل فرا بگیره و بعد از اون وارد ایران شد و شروع کرد به ار ان بی خوندن با رپرهای بزرگ اون موقع مثله توهی و پیشرو و ابلیس و تیغه و ......

امیر در اوایل تقریبآ تا سال 1383 کارش در سبک ار ان بی به صورته کاور بود و نتونسته بود به طور کامل تو این سبک رشد کنه تا این که امیر و حسین تهی گروه تی ان تی رو تشکیل دادن و کارهای قوی رو با اهنگ سازیه محسن صادقی بیرون دادن

لازم به ذکر است که بگوییم امیر فردی است که به همراهیه تهی و پیشرو و روزبه اولین کلیپ رپه فارس رو روانه بازار کردند و قدمه بزرگی رو در پیشرفت رپ ورداشتن

امیر تتلو به دلیل کدورتی که با حسین پیدا کردن گروه تی ان تی رو رها کرد و هر کدوم به کارهای خودشون ادامه دادن البته مثله اینکه جدیدن و بعد از کلیپ گیر میدادی با هم اشتی کردن ولی دیگر گروه تی ان تی وجود ندارد

نکته جالب در مورد تتلو اینه که تتلو تا کنون هیچ البومی بیرون نداده و هرچه از او به عنوان اهنگ بیرون امده به صورت تک اهنگ بوده است

درويشي بازدید : 189 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (0)















مارک الیوت زاکربرگ را با عناوینی همچون برنامه نویس رایانه‌ای و کارآفرین اینترنتی می‌شناسند. اما این جوان ۲۸ ساله آمریکایی همه شهرتش را مدیون بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا یعنی فیس بوک است. زاکربرگ بنیانگذار این شبکه اجتماعی و مدیر عامل کنونی آن است. زاکربرگ در دوران دانشجویی‌اش در دانشگاه هارواد در سال ۲۰۰۴ به اتفاق چندتن از همکلاسی‌هایش به نام‌های داستین مسکوویتز، ادواردو ساورین و کریس هیوز شرکت فیس بوک را تاسیس کردند. فیس بوک که حالا ۸ ساله شده است در سراسر جهان بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر دارد.

 

 

 

زندگی شخصی


زاکربرگ در ماه می‌۱۹۸۴ در نیویورک متولد شد. پدرش دندان‌پزشک و مادرش روان‌پزشک بود. وی در دوران نوجوانی که در کالج استرا آکادمی درس می‌خواند توانست در رشته‌های علمی ریاضیات، ستاره‌شناسی و فیزیک جوایز مختلفی را از آن خود کند. زاکربرگ علاقه زیادی نیز به مطالعات کلاسیک داشت و زمانی که وارد کالج شد می‌توانست به زبان‌های فرانسه، عبری، لاتین و یونانی باستان بخواند و بنویسد. زاکر برگ دو توانمندی دیگر نیز داشت و که باعث می‌شد در آن زمان زبانزد اطرافیانش شود: اشعار کلاسیک زیادی مثل ایلیاد و ادیسه هومر را از حفظ می‌خواند و در ورزش شمشیر بازی نیز تبحر زیادی داشت.

زاکربرگ دانش آموز مقطع راهنمایی بود که با رایانه و طراحی نرم افزار آشنا شد. در آن زمان پدرش برنامه نویسی به زبان Atari BASIC را به او آموخت و یک برنامه نویس مشهور به نام دیوید نیومن را برای تدریس خصوصی او استخدام کرد. نیومن زاکربرگ را یک اعجوبه می‌نامید. زاکر برگ در‌‌ همان دوران یک دوره برنامه نویسی را نیز در مرسی کالج نیویورک گذراند.

وی از‌‌ همان ابتدای برنامه نویسی علاقه زیادی به نرم افزار‌ها و ابزارهای ارتباطی و شبکه‌ای داشت. در آن زمان برای پدرش که دندانپزشک بود برنامه‌ای به نام زاکرنت طراحی کرد که پدرش به کمک آن توانست رایانه‌های مطب دندانپزشکی خود را به رایانه خانه‌اش متصل کند. امروزه زاکرنت را نسخه اولیه مسنجر پیام فوری AOL که سال بعد به بازار آمد می‌دانند.

زاکربرگ در زمانی که دانش آموز دبیرستان بود کار مهم دیگری نیز انجام داد. وی برای شرکت اینتلیجنت مدیا گروپ برنامه پخش موسیقی طراحی کرد که سیناپس (Synapse) نامیده می‌شد. این برنامه به کمک هوش مصنوعی می‌توانست عادت‌های کاربران در گوش کردن به موسیقی را تشخیص دهد. این برنامه در آن زمان محبوبیت زیادی کسب کرد و شرکت‌های AOL و مایکروسافت تلاش زیادی کردند تا زاکربرگ را به استخدام خود درآورند، اما زاکربرگ ورود به دانشگاه هاروارد در سپتامبر ۲۰۰۲ را کار در این شرکت‌ها ترجیح داد.

راه اندازی بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا



درويشي بازدید : 347 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (1)





















تاریخ تولد: ۱ /نوامبر/1973

محل تولد:کارناتای ،هند"Mangalore, Karnataka, India"

قد :m 1.70

القاب :

Ash 
Aishu 
Gullu 
The Queen of Bollywood

آیشواریا ملقب به آیش زیباترین هنرپیشه حال حاضرجهان وملکه زیبایی جهان درسال 1994 میباشد.
پدراو کریشنا رای مهندس ومادرش ریندا رای میباشد درکارناتاکای هندوستان در1 نوامبرسال 1973 متولد شد.او یک برادر به نام آدیتیا دارد که درزمینه تهیه کنندگی درسینما فعالیت میکند.درسال 1977 خانواده آیش به بمبیی نقل مکان کردن .آیش بعد ازاتمام دبیرستان وارد دانشگاه بمبیی شد ودررشته مهندسی معماری به تحصیل پرداخت اوبسیاردرسخوان ومستعد بودوخیلی زود زیباییش مورد توجه عکاسان قرار گرفت او ابتدا درچند فیلم تامیلی وچند فیلم متوسط حضوریافت وبه شدت مورد هجوم منتقدان قرار گرفت .آیش تصمیم خود راگرفت وبه کلاس های بازیگری رفت وبعد ازآن بود که توانست استعداد خود رادرفیلم تال وهم دل دچوکه صنم (دلدادگان)به نمایش گذارد.
وی برای فیلم هم دچوکه صنم موفق به دریافت جایزه بهترین هنرپیشه زن شد وبازی دراین فیلم ودرکنارسلمان خان خوشقیافه ترین مردهند بودن سکوی پرتاب عظیمی برای وی به شمارمیرود.
دراین فیلم بود که سلمان خان وآیش به شدت به هم علاقه مند شدن وبه سرعت نامزد کردن اما به دلیل برخی مشگلات اخلاقی ازسوی هردو وداشتن تضاد اخلاقی شدید این نامزدی برهم خورد .
آیش درسال 2003 روابط گرمی با ویویک ابرای هنرپیشه بدقیافه هندی برقرار کرد .اما همانگونه که همگان میپنداشتن درسال 2005 این روابط برهم خورد وهمینک آیش به تنهایی روزگارسپری میکند.

او با معیار زیبا شناسی ستارگان سینما می تواند یک سر و گردن بالاتر از همه قرار بگیرد و این جای تعجب نیست که نه تنها در هند بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز بارها تصویرش روی جلد مجلات رفته است.

دانش آموخته سانتا کروز مومبای که هنگام تحصیل شاگرد اول محسوب می شد.

رای اگر چه بیش از بازیگری به خاطر ربودن عنوان ملکه شایسته هند و بعد از آن بانوی شایسته جهان در چشم همگان آشنا شد اما هیچ گاه قدرت بازیگری اش زیر چهره اش سر تسلیم فرود نیاورده است.

نامزدی نا فرجام و پر دردسرش با دو ستاره بالیوود یعنی سلمان خان و و ویوک اوبروی و جنجالی که سر همین مسئله آفرید می توانست موید این نکته باشد که او هنوز هم چون دوران کوردکی ،پسر ها را زیر یوغ خود قرار می دهد و افسارشان را به دست می گیرد.

درويشي بازدید : 106 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)

جزئیات کشف دومین سیاره زمین مانند

محققان موسسه نجوم دانشگاه هاوایی با مشارکت فعال دکتر نادر حقیقی پور، ستاره شناس ایرانی این موسسه برای دومین بار موفق به کشف سیاره همزاد زمین در خارج از منظومه شمسی شدند که به زعم اخترشناسان احتمالا قابلیت حیات دارد.

این سیاره موسوم به GJ667CC در یک سیستم سه ستاره‌یی قرار دارد که ستاره مرکزی آن در فاصله 20 سال نوری از زمین قرار دارد. این سیاره دارای جرمی به اندازه 4.5 برابر زمین بوده و در فاصله‌ای از ستاره مرکزی قرار گرفته است که آب می‌تواند بر روی آن به شکل مایع بماند.

کشف نخستین سیاره زمین مانند در سال 2010 میلادی در محدوده حیاتی ستاره Gliese 581g توسط این گروه تحقیقاتی به جهانیان اعلام شد که واکنش‌های متفاوتی در پی داشت.

دکتر نادر حقیقی‌پور، ستاره شناس ایرانی موسسه نجوم دانشگاه هاوایی و از اعضای اصلی این گروه در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی ایسنا به تشریح جزئیات کشف سیارات زمین مانند فراخورشیدی و بازتاب اعلام آن در جامعه نجومی جهان پرداخته است.

 

حقیقی پور که در سال 1999 دکتری خود را در رشته دینامیک سیارات از دانشگاه میسوری دریافت کرده و دوره‌های پسادکتری را در دانشگاه‌های کالیفرنیا، نورث وسترن و موسسه کارنگی واشنگتن گذرانده از سال 2004 به موسسه نجوم دانشگاه هاوایی و برنامه زیست اختر‌شناسی این موسسه پیوسته است. وی یکی از اعضای گروه کاری سیاره دوتایی از تلسکوپ فضایی کپلر است که در حال جست‌وجو برای کشف سیارات قابل سکونت هستند.

حقیقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا با بیان اینکه حدود 400 ستاره توسط موسسه نجوم دانشگاه هاوایی رصد می‌شود، گفت: در طول این رصدها و پس از کشف اولین سیاره زمین مانند، متوجه شدیم یکی از ستاره‌های دیگر هم به احتمال زیاد یک سیاره شبیه زمین در دور خود دارد. بیش از یک سال زمان برد که ما متقاعد شویم که این سیاره شبیه زمین بوده و احتمال حیات در آن وجود دارد و در نهایت در فوریه سال 2012 خبر کشف دومین سیاره زمین مانند که احتمال حیات در آن وجود دارد اعلام شد.

اخترشناس موسسه نجوم هاوایی افزود: ستاره‌ای که سیاره‌ای مانند زمین به دور خود دارد، در یک سیستم سه ستاره‌‌یی به نام GJ667 قرار دارد.

وی با بیان این که سومین ستاره در این سیستم به اندازه یک سوم خورشید است، ادامه داد: دمای سطحی این ستاره به اندازه 60 درصد خورشید است. خورشید دارای دمای سطحی 6 هزار درجه کلوین اما دمای سطحی این ستاره 3700 درجه کلوین است؛ به همین دلیل منطقه حیاتی این ستاره بزرگتر از منطقه حیاتی خورشید است که تا 150 میلیون کیلومتری آن ( فاصله زمین تا خورشید) کشیده شده است.

وی افزود: فاصله سیاره زمین مانند کشف شده توسط گروه ما از ستاره مرکزی، به اندازه 25 درصد فاصله زمین با خورشید است.

حقیقی‌پور تصریح کرد: ستاره GJ667CC دارای دو سیاره است که این سیاره زمین مانند، سیاره بیرونی بوده که در منطقه حیاتی ستاره است. سیاره نزدیک‌تر به ستاره مرکزی دارای فاصله‌ای کمتر از 10 درصد فاصله زمین تا خورشید است.

وی افزود: جرم این سیاره (GJ667CC) به اندازه 4.5 برابر جرم زمین و مدت دوران این سیاره دور ستاره مرکزی، 28 روز و مدار آن به اندازه 20 درصد بیضوی است در حالی که مدار زمین به میزان 98 درصد دایروی است. این موضوع از آن جهت جالب خواهد بود که در برخی مواقع سیاره به دلیل داشتن مدار بیضوی از منطقه حیاتی ستاره مرکزی بیرون می‌آید و دوباره به آن باز گردد؛ اما چون در مورد GJ667CC، این خروج و ورود مجدد کم است، اهمیتی در قابلیت حیات این سیاره ندارد.

درويشي بازدید : 135 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)


هفت کشف مبهوت کننده علم فیزیک 

در پی اکتشافات پی در پی و بزرگی که طی ماه ها و سال جاری در علم فیزیک رخ داده است هفت بخش از شگفت انگیزترین این کشفیات معرفی شده است.  به گزارش خبرگزاری مهر، علم فیزیک به تازگی توانسته است بخشهایی از قسمتهای نامحسوس و غیر قابل مشاهده جهان را برای انسانها آشکار سازد. از گره زدن رشته های نوری تا کشف ضد ماده. نشریه لایو ساینس هفت مورد از شگفت انگیز ترین اکتشافات جدید علم فیزیک را معرفی می کند. محصور کردن اشباح: یکی از غریب ترین پیش بینی های نظریه کوانتوم این است که می توان ذرات را به دام انداخت و به این شکل حتی اگر ذرات در فضا از یکدیگر جدا شوند زمانی که پدیده ای در رابطه با یکی از آنها رخ دهد، ذره دیگر نیز نسبت به آن پدیده از خود واکنش نشان می دهد. دانشمندان در ژوئن سال گذشته اعلام کردند موفق به اندازه گیری میزان درگیری ذرات در نوعی جدید از سیستم ذره ای شده اند، سیستمی متشکل از دو جفت ذره مرتعش. این اولین باری است که دانشمندان توانسته اند الگوی حرکتی ذرات محصور شده را به دست آورند. پدیده ای که می تواند شمایلی از جهانی بزرگتر به شمار رود. گره زدن نور: شاید اینگونه به نظر آید که نور در مسیری مستقیم حرکت می کند اما به تازگی روشی برای گره زدن آن ابداع شده است. در ژانویه سال جاری محققان گزارش دادند با استفاده از هلوگرامی که کنترل آن به عهده رایانه بوده است توانسته اند پرتوهای نور لیزر را گره بزنند. هولوگرام که جریان نور را کنترل می کند به شکلی ساخته شده بود تا بتواند نور را در شکل و مسیری ویژه هدایت کند. در این کشف از دامنه ای از علم ریاضی به نام نظریه گره برای مطالعه بر روی گره های به دست آمده بر روی نور استفاده شد. خلق ذره جدیدی از ضد ماده: به واسطه برخورد دادن دو ذره با یکدیگر در سرعتی نزدیک به سرعت نور در یک برخورد دهنده اتمی، دانشمندان نوعی جدید از ماده که تا به حال هرگز مشاهده نشده بود را خلق کردند: آنتی هایپرتریتون. این ذره از جهات مختلفی بسیار شگفت انگیز است زیرا یک ماده عادی نبوده و یک ضد ماده است که هر زمان با ماده عادی تماس برقرار کند آن را نابود خواهد ساخت. همچنین آنتی هایپرتریتون ذره ای است که به آن ماده بیگانه می گویند زیرا از بخشهای نادری ترکیب شده است که کوارکهای بیگانه نام دارند. ساخت نقاط مغناطیسی شناور برای رسیدن به انرژی هسته ای کیهانی: انرژی هسته ای، ترکیب هسته اتم ها در داخل ستاره ها یکی از اهداف طولانی مدت است که انسانها در پی دستیابی به آن بوده و هستند. در صورتی که دانشمندان بتوانند به این انرژی دست یابند در واقع به منبعی قدرتمند از انرژی که از تاثیرات منفی زیست محیطی اندکی برخوردار است، رسیده اند. در ژانویه سال 2010 دانشمندان با اعلام ساخت مغناطیسهای شناوری که قادرند شرایط مورد نیاز برای تولید این انرژی را فراهم آورد یک قدم به دستیابی به این منبع انرژی نزدیکتر شدند. نور ماده را تا می کند: در حالی که مشاهده منحرف کردن یا خمیده کردن نور به واسطه ماده امری طبیعی به شمار می رود، دیدن خم شدن ماده توسط نور یکی از عجیب ترین پدیده هایی است که فیزیکدانان به تازگی شاهد آن بوده اند. این پدیده طی آزمایشی در ماه مارچ سال جاری گزارش شده است که طی آن دانشمندان رشته هایی از روبانهای نانو ذرات را با برخورد دادن پرتوهای نور به شکل مارپیچ درآوردند. سه قلوهای شگفت انگیز: دانشمندان با استفاده از اتمهای لیتیوم توانستند یکی از سمبلهای باستانی ریاضی را به نام "حلقه های برومین" بازخلق کنند. این حلقه ها سه حلقه درهم هستند که در صورت برداشتن هر یک از آنها، هر سه حلقه از یکدیگر جدا خواهند شد. فیزیکدانان از گذشته می دانستند که ذرات از توانایی تشکیل دادن چنین حلقه هایی برخوردارند اما تا کنون هیچکس موفق به خلق این سمبل نشده بود. این حلقه ها در دسامبر 2009 و چهل سال پس از اولین پیش بینی فیزیکدانان از 
درويشي بازدید : 99 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (1)

گوگل نتایج جستجوی شما را می‌خورد !

 

اینبار شما می‌بایست جلوی از بین رفتن نتایج جستجو را بگیرید !

برای شروع کافی است کلمه Zerg Rush را در گوگل جستجو کنید. حالا چند ثانیه منتظر بمانید… چه اتفاقی می‌افتد؟

 

بارانی از کلمات O از بالای صفحه به سمت پایین شروع به بارش می‌کند و نتایج جستجوی شما را می‌خورد! در واقع با این جستجو این کلمه شما وارد یک بازی می شوید و باید مانع از خورده شدن نتایج جستجو شوید.

برای جلوگیری از خورده شدن باید با استفاده از ماوس بر روی O کلیک و آنها را نابود کنید.با کلیک های شما که حکم شلیک کردن را دارد تعداد شلیک ها به همراه امتیاز های جمع آوری شده نیز به نمایش در می آید و شما می توانید از میزان عشق بازی بودن خود مطلع شوید.

در صورتی که شما نتوانید تا انتهای صفحه مانع از خوردن شوید و به زبان بازی game over  شوید تمامی حروف O به سمت بالا و جایی که لوگوی گوگل در موتور جستجو قرار دارد رفته و تشکیل دو کلمه G را می دهند.هم چنین شما می توانید نتیجه بازی خود و امتیاز های جمع آوری شده را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید.

همین حالا Zerg Rush را سرچ کنید …

 

 

درويشي بازدید : 97 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)















هکر کيست ؟

كاربران با دانش كامپيوتر و فناوري اطلاعات باعث شده است كه اين عناوين براي آن ها مرموز و هكرها افرادي خارق العاده تصور شوند . حال آنكه هك در ساده ترين حالت مي تواند ناشي از خطاهاي برنامه نويسي و كاربرد باشد و يك جوان كنجكاو و كم اطلاع از دانش كامپيوتر مي تواند يك هكر باشد .
امروزه هكرها طيف وسيعي از كاربران را تشكيل مي دهند كه بعضي از آن ها حتي در مقام مدير سيستم و مشاوره مشغول به فعاليت مي باشند .
مفهوم هك همپاي پيشرفت كامپيوتر همواره تغيير كرده است . در ابتدا مفهوم هك استفاده از ابزارهاي الكترونيكي و ارتباط نظير تلفن جهت استفاده رايگان از آن ها بود كه بعدها توسط كارشناسان نرم افزار جهت استفاده رايگان از آن ها بود كه بعدها توسط كارشناسان نرم افزاري جهت بدست آوردن كد و اطلاعات برنامه ها تغيير نمود و در حال حاضر هك به دستيابي غير مجاز به اطلاعات يك كامپيوتر يا شبكه گفته مي شود . با توجه به اينكه اين كار غير قانوني و گاهاً مخرب است ، هكرها به عنوان كاربران خطرناك و حتي پس از حملات 11 سپتامبر بعنوان تروريست كامپيوتري مشهور شده اند .
در گذشته ، تصور عمومي بر آن بود كه هكرها بي آنكه قابل رديابي باشند اطلاعات را به سرقت مي بردند ، اين در حالي است كه اگر از كارشناسان امنيت كامپيوتر در اين موارد استفاده شود ، مي توانند نحوه هك شدن و نيز حتي فرد هكر را نيز شناسايي كنند .
هك ميتواند جنبه شخصي يا حرفه اي داشته باشد ، به عبارت ديگر ، هكرها مي توانند كلمات عبور يا اطلاعات شخصي يا شركتي را به سرقت ببرند و يا در سطح بالاتري براي امنيت ملي خطراتي ايجاد كنند ، مانند دخالت در امور ارتباطي و مالي و ... .
برخلاف تصوري كه مردم از هكرها به عنوان افراد منزوي و ناراحت دارند ، بسياري از هكرها افراد باهوش و خلاق هستند و صرفاً بدليل ارضاء حس كار گروهي يا احساس قدرت اقدام به اين كار مي نمايند .

هكرها را مي توان بر اساس نوع فعاليت و دانش به پنج گروه طبقه بندي كرد كه عبارتند از :
ـ هكرهاي كلاه سفيد :
كه به آنها سامورايي يا هكرهاي واقعي گفته مي شود . هكرهاي كلاه سفيد متخصصان كامپيوتر و آشنا به فناوري اطلاعات مي باشند و هدفشان از نفوذ به سيستم هاي كامپيوتري كشف عيوب امنيتي در سيستم و بر طرف نمودن آنها است ، نه سوء استفاده . به عبارت ساده تر ، كلاه سفيد ها براي اين كار بايد مانند هكرهاي كلاه سياه عمل كنند تا بتوانند ضعف هاي سيستم را كشف كنند .
در حال حاضر بسياري از شركتها و مؤسسات از هكرهاي كلاه سفيد براي كنترل و محافظت از سيستم هاي كامپيوتري خود استفاده مي كنند ، اين موضوع پس از حملات گسترده سال گذشته به سايت هاي ايراني وخسارت هايي كه به اين سايت ها و صاحبان آن ها و نيز خدمات دهندگان اينترنت وارد آمد ، تا مدتي مورد توجه قرار گرفته و مطبوعات در آن موقع در مورد لزوم امنيت سيستم هاي كامپيوتري بررسي هاي كامل انجام دادند . ولي با گذشت زمان متأسفانه بسياري از شركت ها و مؤسسات با علم به ضعف امنيتي سيستم هاي خود حاضر به قبول مشاوره و نيز بر طرف نمودن اين عيوب كه بعضاً به سادگي قابل بر طرف شدن مي باشد ، نيستند .
 

 

 

تعداد صفحات : 5

درباره ما
دوستان حتما براي بهتر شدن سايت نظر دهيد تا بتوانيم هرچه بهتر سايت را اداره کنيم براي تبليغات در سايت و سوالات خود يا پيشنهاد مي توانيد با آي دي من تماس بگيريد (چت يا ايميل ) hacktohi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فروشگاه سایت
  • بهینه سازی وب سایت
  • خرید اینترنتی + سفارش پستی
  • سایت درج آگهی
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک خودکار
  • فروشگاه شاپرپست
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • شبکه ایرانی ایرامیت
  • تفریح و سرگرمی
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک هوشمند
  • زنجان
  • دانلود برنامه
  • اس ام اس عاشقانه
  • سرگرمی - مطالب جالب
  • کم نظیر
  • دایرکتوری تبادل لینک رزبلاگ
  • خدمات رايانه توحيد
  • داستان های جذاب و خواندنی
  • باکس 98
  • پاور تو کليک درآمد
  • تئو باکس درآمد کليکي
  • سايت کليکي
  • تبادل لینک و معرفی لینکها توپ
  • تبادل لینک سه طرفه
  • تبادل لینک رایگان
  • دیکشنری آنلاین
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • بازی فکری
  • فال روزانه|آپدیت نود32|دانلود آهنگ جدید|عکس جدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • دوستیابی ایرانی
  • گروه سرگرمی روزنه
  • فروشگاه
  • درج آگهی رایگان
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تور کیش
  • تبادل لينک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • کسب درآمد
  • گرافيک
  • افزایش بازدید
  • شارژ
  • تبادل لینک رایگان
  • دنا پيکس
  • مقالات عمران
  • خرید ساعت مچی
  • مهرناز
  • فروشگاه اینترنتی
  • درآمد ميليوني با فروشگاه رايگان
  • انجمن مانیتورینگ سایتهای کلیکی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما چه سايتي را دوست داريد؟
    چه مطالبي بيشتر در سايت قرار بگيرد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 228
  • بازدید کلی : 19,784
  • کدهای اختصاصی
    سیستم همکاری در فروش ملی مارکت

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    مترجم سایت

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

     

    پی باکس پارسیان باکس تبلیغات کلیکی و کسب درآمد - بیشترین پورسانت کلیک در بین سایت های تبلیغاتی