loading...
nem
درويشي بازدید : 129 شنبه 1391/03/13 نظرات (1)

نیوتن

از آنجا که این دانشمند علاقه‌ی زیادی به قبول شدن در رشته‌ی ستاره شناسی یا نجوم داشت، از صبح تا شب خودش را در اتاق حبس می‌کرد و برای قبول شدن در کنکور درس می‌خواند. و از آنجا که وقت یک پشت کنکوری بسیار ارزشمند‌تر از آن است که بیکار وبی‌عار برود و زیردرخت سیب لم بدهد، بنابر این سیبی هم به سرش نمی‌خورد و جاذبه‌ای هم کشف نمی‌شد و الان بنده و شما، تمام اشیاء و آدم‌های دور و برمان در فضا معلق بودیم!

لیلی و مجنون

اصولاً بسیاری از صاحب‌نظران معتقدند بیکار نشستن در خانه یکی از مهم‌ترین عوامل و دلدادگی معروف‌ترین عاشق و معشوق تاریخ ادبیات است. اما اگر هردوی این عزیزان در عصر ما زندگی می‌کردند آنقدر درگیر کلاس‌های تست و حل دفترچه‌های تست و مطالعه‌ی ضرایب دروس مختلف و فرم انتخاب رشته و کنکور آزمایشی بودند که سال تا سال هم وقت نمی‌کردند یاد هم بیافتند چه برسد به این که مجنون ظرفی ببرد در خانه لیلی که آش نذری بگیرد و چون لیلی زد ظرفش را شکست را بیافتد در کوچه و خیابان و در اقدامی جلف و سبک بزند زیر آواز که:

درويشي بازدید : 110 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (1)










هواشناسي در حمام 

نمایشگاه تلفن و تلفن همراه ژاپن به نمایش یک آینه هوشمند با قابلیت اندروید پرداخته که اطلاعات لازم را در مورد وزن، وضعیت هواشناسی یا آخرین اخبار حین استفاده از حمام یا طی مسواک زدن به کاربران ارائه می کند.

 

به گزارش ایسنا، این «لوح آینه» از یک تبلیت آندروید برخوردار و قادر به نمایش اطلاعات بر روی سطح خود است.

این سیستم همچنین با طیف گسترده ای از برنامه ها برای مادی تر کردن فعالیتهای روزانه سازگار است. این آینه همچنین از حسگرهای رادیویی برخوردار است که با مشکل اثر انگشت مبارزه کرده و به کاربر اجازه می دهد با نگهداشتن انگشت خود در چند سانتیمتری گزینه مورد نظر به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد.

این فناوری هنوز وارد بازار نشده، اما به گفته شرکت فناوری «سراکو»، سازنده آن، کاربردهای بالقوه این ابزار برای بازار خانگی و مشتریان سالن های زیبایی یا رستوران هاست تا فعالیتهای خود را با سرگرمی بیشتری همراه کنند.

 

درويشي بازدید : 141 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

وب سايت هاي برتر جهان

معرفی ۲۵ وب سایت برتر جهان در سال ۲۰۱۲...

گزارش جدیدی که توسط پایگاه ByteLevel منتشر شده است برترین وب سایتهای جهانی را با تاکید بر شبکه های اجتماعی و وب سایتهای موبایل و برنامه های جانبی موبایل معرفی کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه
ByteLevel که در سال 2000 تاسیس شده، اولین شرکتی است که به صورت ویژه به علم و هنر جهانی شدن وب اختصاص یافته است. این پایگاه در هشتمین گزارش خود به وب سایتهایی پرداخته است که در زمینه جهانی شدن ارتقا پیدا کرده اند.

این تحقیق در میان وب سایتهای مختلف و بر روی طراحی وب سایتها، چگونگی اشتراک گذاری این طراحی ها در کشورهای مختلف و سکوهای موبایل، زبانهای استفاده شده در وب سایتها و برنامه جانبی موبایلها، و مطالعه بر روی محتوی محلی رسانه های اجتماعی و موقعیت یابی انجام گرفته است.

در گزارش امسال این پایگاه، وب سایت گوگل نسبت به شبکه اجتماعی فیس بوک وب سایت جهانی تری معرفی شده است و میزان زبانهای ارائه شده توسط برنامه جانبی شبکه گوگل پلاس بیشتر از زبانهای موجود در برنامه جانبی شبکه فیس بوک اعلام شده است.

بر اساس گزارش ZDnet، در گزارش سال 2012 این پایگاه، گوگل عنوان جهانی ترین وب سایت را به خود اختصاص داده است.

25 وب سایت جهانی برتر


1
Google
2
Facebook
3
CIsco
4
Samsung
5
Hotels
6 3
M
7
Nivea
8
Booking
9
Philips
10
Symantec
11
Autodesk
12
TripAdvisor
13
Nikon
14
Wikipedia
15
HP
16
American Express
17
LG
18
Avon
19
Microsoft
20
Coca-Cola


درويشي بازدید : 144 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

مرگهای عجیب و غریب افراد معروف و بزرگان تاریخ

مرگهای عجیب و غریب افراد معروف و بزرگان تاریخ

آرنولد بنت : داستان نویس انگلیسی- وی برای آنکه ثابت کند آب شهر پاریس از نظر بهداشتی کاملا سالم است، یک لیوان از آن را خورد و در اثر تیفوئید ناشی از آن در گذشت!

آگاتوکلس : خودکامه سراکیوز - در اثر قورت دادن خلال دندان خفه شد.

آلن پینکرتون : موسس آژانس کارآگاهی آمریکا -هنگام نرمش صبحگاهی به زمین خورد و زبانش لای دندان ماند و زخم شد و در اثر قانقاریای ناشی از این زخم درگذشت.

آیزادورا دانکن : رقاص آمریکایی -هنگامی که در اتومبیل بود، شال گردن بلندش به چرخ عقب اتومبیل گیر کرد و گردنش شکست و خفه شد.

اسکندر کبیر : پادشاه مقدونی - به دنبال دو روز میگساری و عیاشی در اثر تب درگذشت.

الکساندر : پادشاه یونان -یک میمون خانگی گازش گرفت و در اثر عفونت خون در گذشت.

تامس آت وی : نمایشنامه نویس انگلیسی -مرد فقیری بود. به دنبال روزها گرسنگی سرانجام یک گیته به دست آورد و با آن یک دست پیچ گوشت خرید و از شدت ولع همان لقمه دهان پرکن اول گلو گیرش شد و خفه اش کرد!

جان وینسون : ماجرا جوی بریتانیا -وی در 72 سالگی از اسب به زمین افتاد و میخی وارونه بر زمین افتاده بود، در سرش فرو رفت.

جروم ناپلئون بناپارت : آخرین بناپارت آمریکایی - در سنترال پارک نیویورک، پایش به زنجیر سگ زنش گرفت و افتاد و در اثر زخم های حاصله در گذشت.

جورج دوک کلارنس : انگلیسی -به دستور برادرش ریچارد سوم در خمره شراب خفه شد.

جیمز داگلاس ارل مورتون : - بوسیله دستگاهی شبیه گیوتین که خودش آن را به اسکاتلندیان معرفی کرده بود، سر بریده شد.

رودولفونی یرو : ژنرال مکزیکی - اسبش در شن روان گرفتار شد و سنگینی طلاهایی که به همراه داشت باعث فرو رفتن به درون ماسه شد.

زئوکسیس : نقاش یونان (قرن پنجم ق.م)- به تصویری که از یک ساحره پیر کشیده بود آنقدر خندید که یکی از رگ هایش پاره شد و مرد!

ژراردونرال : نویسنده فرانسوی - با بند پیشبند، خودرا از تیر چراغ برق خیابان حلق آویز کرد.

درويشي بازدید : 105 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

گوگل کروم یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که توسط شرکت گوگل بر پایه پروژه کرومیوم عرضه شد. موتور این مرورگر وب‌کیت (WEBKIT) نام دارد. این مرورگر از میان مرورگر هایی که در حال حاضر وجود دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است.
ویژگی های نسخه مرورگر کروم :
طراحی به صورت چند پردازشی مطابق با طراحی
CPU های جدید
وبگردی با امنیت بالا
زبانه های متحرک
میانبر برای نرم افزار ها
کنترل خطاها
ترکیب با
GOOGLE GEARS
اضافه کردن اطلاعات مرورگر های دیگر
سرعت بالای بارگذاری صفحات وب
قابلیت
TABBED BROWSING
جلوگیری از خطرات احتمالی
SPY-WARE ها و جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد
محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز
پایداری بالا

درويشي بازدید : 129 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

   

 
















Mass Effect 3

ناجی کهکشان باشید http://www.khabaronline.ir/Images/Kind/1.png

بازی - تجربیات زیادی از سال‌ها جنگیدن در میدان‌های نبرد کسب کرده‌اید. پس جسور باشید چرا که قرار است این بار در یک ماموریت غیرممکن سیاره‌تان را از دست نیروهای مهاجم آزاد کنید.

مسلم پاک گهر: سیاره‌ای که در چند دقیقه توسط دشمنان فلزی و غول‌پیکر به تسخیر درآمد. مدتی است که باز هم Mass Effect به دنیای گیمرها برگشته تا سه‌گانه‌ای را کامل کند که همگان انتظارش را می‌کشیدند. این بازی پرهیاهو در استودیوی بازی‌سازیBioWare ساخته و توسط Electronic Arts در تاریخ ششم مارچ 2012 برای سه پلتفرم ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و پی‌سی وارد بازار شد.

Mass Effect نیز همانند دیگر بازی‌های دنباله‌دار به دلیل موفقیت‌هایی که در نسخه‌ اولش کسب کرد توانست خود را به یک بازی سریالی موفق تبدیل کند. این بازی با دو نسخه قبلی‌اش به خوبی توانست جایی را در خانه‌های گیمرها برای خود دست و پا کند و حالا باید دید که آیا کمپانی Electronic Arts توانسته با عرضه‌ی Mass Effect 3 موفقیت‌های دو نسخه قبل را تکرار کند یا اینکه هرچه در دو شماره قبل رشته بود تبدیل به پنبه کرده است...

داستان:
سال 2157 میلادی بالاخره انسان متوجه می‌شود تنها موجود زنده در این کهکشان نیست و به غیر از نژاد آدمی موجودات زنده دیگری نیز در سیارات دیگر زندگی می‌کنند. انسان‌ها سعی می‌کنند تا با برقراری یک رابطه دوستانه با نژادهای دیگر یک زندگی ایده‌آل را برای خودشان فراهم کنند. زمانی که همه فکر می‌کنند که به این هدف نزدیک شدند ظهور یک نژاد با نام «ریپر»ها (
Reaper) تمام رویاهای نسل بشری را نقش بر آب می‌کند. ریپرها که موجودات مکانیکی هستند در هر چند هزار سال یکبار با ظهورشان سعی در پاکسازی کل کهکشان از موجودات زنده می‌کنند و سپس ناپدید می‌شوند. خبر حمله قریب‌الوقوع ریپرها را فرمانده «شپرد» در نسخه اول به تمام سران دنیا داده بود ولی این خبر و تهدید ریپرها نسبت به موجودات زنده، برای رهبران دنیا چندان قابل باور نبود اما حالا با اتفاقاتی که در نسخه دوم افتاده آن‌ها هم به این باور رسیده‌اند که ممکن است هر لحظه حمله‌ای از جانب ریپرها صورت بگیرد پس باید کاری بکنند. اما دیگر فرصتی برای هم‌اندیشی وجود ندارد، چرا که این موجودات فلزی با یک حمله برق‌آسا سعی در نابودی زمین دارد.

شپرد برای این‌که بتواند جلوی نابودی زمین را بگیرد به کمک تمام نژادهای کهکشان نیاز دارد به همین خاطر با یک سفینه به سمت سیارات دیگر می‌رود. در ادامه او درمی‌یابد اطلاعات بسیار حیاتی در مورد یک سلاح که قدرت نابود کردن ریپرها را دارد در مریخ وجود دارد. او با همین ذهنیت به سمت مریخ سفر می‌کند ولی در آن‌جا متوجه می‌شود که نیروهای Cerberus زودتر از او به آن‌جا رسیده‌اند و تمام اطلاعاتی را که شپرد برای نجات زمین نیاز داشته است به دست آورده‌اند. در این ماموریت اتفاقات زیادی رخ می‌دهد تا این‌که بالاخره شپرد موفق می‌شود اطلاعاتی به دست بیاورد که ممکن است به وسیله آن‌ها بتواند حداقل نژادهای دیگر را برای نابودی دشمن متحد کند. ولی برنامه‌ها آن‌طور که انتظارش را داشت پیش نمی‌رود و اتحادی صورت نمی‌گیرد. حالا باید دید که آیا بالاخره شپرد موفق می‌شود این نژادها را با هم متحد کند و مقابل ریپرها بایستد یا این‌که در عین ناباوری می‌بایست بنشیند و نابودی سیاره‌اش را تماشا کند و منتظر معجزه‌ای باشد... یکی از شاخصه‌های مهم بازی از نسخه اول تا کنون داستان آن بوده است که تاثیر زیادی در موفقیت این عنوان داشته است.

داستان بازی علی‌رغم پیچیدگی‌ها و افت و خیزی که دارد ولی لحظه‌ای به شما اجازه نمی‌دهد از بازی غافل شوید. انتخاب‌هایی که شما در طول بازی انجام می‌دهید تاثیر مستقیمی در روند داستان دارد به همین خاطر باعث می‌شود که بخواهید این بازی را برای چندبار هم که شده انجام بدهید.

گرافیک:

درويشي بازدید : 102 چهارشنبه 1391/03/10 نظرات (0)

کلید های میانبر همواره موجب سهولت کاربران در استفاده از کامپیوتر و برنامه های جانبی آن بوده است. همگی ما حداقل با تعدادی از این کلید های میانبر در ویندوز و نرم افزارهای دیگر آشنایی داریم. اما این کلیدها تنها به محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن محدود نمیشود ؛ بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو ، کلیدهای میانبر متعدد و کاربردی گنجانده شده است که سرعت کارکرد شما را افزایش میدهد. در این ترفند به معرفی این کلیدهای میانبر در محیط یاهو میل جدید خواهیم پرداخت.

توجه: خواندن ادامه ترفند در ادامه مطلب

 

پیش از هر کاری وارد http://mail.yahoo.com شوید.
نام کاربری و رمز عبور سرویس ایمیل یاهوی خود را وارد کرده و لوگین کنید.
اکنون دقت نمایید یاهو میل شما در حالت نسخه جدید قرار گرفته باشد.
اگر اینگونه نیست و همچنان در حالت Classic قرار دارد (در این حالت در پایین لوگوی اصلی یاهو ، عبارت Classic درج شده است) ، کافی است از بالای صفحه و سمت راست بر روی All-New Mail کلیک کنید تا یاهو میل شما به نسخه جدید تغییر پیدا کند. اگر اصلأ All-New Mail را نمیبینید ، نسخه یاهو میل شما جدید است.

پس از ورود موفقیت آمیز به ایمیل با استفاده از کیبورد از کلیدهای تکی یا ترکیبی زیر در محیط اصلی یاهو میل یا در درون هر میل استفاده کنید:

کلید M : چک کردن ایمیل ها
کلیدهای Shift + M : چک کردن همه ایمیل ها
کلیدهای  + Ctrl : بستن زبانه (Tab) جاری
کلید N : ارسال ایمیل جدید
کلیدهای Shift + N : ارسال ایمیل جدید در همان پنجره
کلید C : ایجاد یک چت جدید (همچنین کلیدهای Ctrl + Shift + C)
کلید R : پاسخگویی به ایمیل

تعداد صفحات : 5

درباره ما
دوستان حتما براي بهتر شدن سايت نظر دهيد تا بتوانيم هرچه بهتر سايت را اداره کنيم براي تبليغات در سايت و سوالات خود يا پيشنهاد مي توانيد با آي دي من تماس بگيريد (چت يا ايميل ) hacktohi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فروشگاه سایت
  • بهینه سازی وب سایت
  • خرید اینترنتی + سفارش پستی
  • سایت درج آگهی
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک خودکار
  • فروشگاه شاپرپست
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • شبکه ایرانی ایرامیت
  • تفریح و سرگرمی
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک هوشمند
  • زنجان
  • دانلود برنامه
  • اس ام اس عاشقانه
  • سرگرمی - مطالب جالب
  • کم نظیر
  • دایرکتوری تبادل لینک رزبلاگ
  • خدمات رايانه توحيد
  • داستان های جذاب و خواندنی
  • باکس 98
  • پاور تو کليک درآمد
  • تئو باکس درآمد کليکي
  • سايت کليکي
  • تبادل لینک و معرفی لینکها توپ
  • تبادل لینک سه طرفه
  • تبادل لینک رایگان
  • دیکشنری آنلاین
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • بازی فکری
  • فال روزانه|آپدیت نود32|دانلود آهنگ جدید|عکس جدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • دوستیابی ایرانی
  • گروه سرگرمی روزنه
  • فروشگاه
  • درج آگهی رایگان
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تور کیش
  • تبادل لينک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • کسب درآمد
  • گرافيک
  • افزایش بازدید
  • شارژ
  • تبادل لینک رایگان
  • دنا پيکس
  • مقالات عمران
  • خرید ساعت مچی
  • مهرناز
  • فروشگاه اینترنتی
  • درآمد ميليوني با فروشگاه رايگان
  • انجمن مانیتورینگ سایتهای کلیکی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما چه سايتي را دوست داريد؟
    چه مطالبي بيشتر در سايت قرار بگيرد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 19,780
  • کدهای اختصاصی
    سیستم همکاری در فروش ملی مارکت

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    مترجم سایت

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

     

    پی باکس پارسیان باکس تبلیغات کلیکی و کسب درآمد - بیشترین پورسانت کلیک در بین سایت های تبلیغاتی